Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.. Jeg har testet positivt der hjemme.. JUBIII!! Jeg står nu og skal til lægen i morgen tidlig kl 8.15?Hva sker der på første besøg? Jeg er lidt nervøs`:/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babywish1 skriver: Hej piger.. Jeg har testet positivt der hjemme.. JUBIII!! Jeg står nu og skal til lægen i morgen tidlig kl 8.15?Hva sker der på første besøg? Jeg er lidt nervøs`:/
Stort tillykke...
Ved lægen skal du aflevere en urinprøve så h*n kan teste også...
Så bliver der udfyldt nogle papire... Kan ikke lige huske mere.. jo så bliver du spurgt om du vil til de forskellige scanninger...
Det jeg glad for at høre.. Puha. Er det ikk værre?Men er stadig lidt nervøs. Og mange tak for lykønsket
det er vist meget forskellige hvad der skal forgå ved det første besøg hvor du skal have det bekræftet... jeg selv kom bare ind og fik tjekket mit urin og fik afvide at den var god nok, fik en baby-bog i håden og så kunne jeg eller bare gå hjem og læse mig frem til det jeg ville vide... var ikke engang inde ved min egen læge... senere fik jeg så en ny tid til første G. tjek i uge 8
får taget en test deroppe hvis nødvendigt. Får taget den der blodtype bestemmende blodprøve, udfyldt det første af vandrejournalen, hvor din første dag i mens skrives, din vægt, forventet termin osv. Ellers spørg lægen om du har nogle spørgsmål og så får du en bog om det at være gravid, hvad man skal passe på, huske på, glæderne osv. Nåja så spørger han dig sikkert også hvor du godt kunne tænke dig at føde henne, hvis dte ik på forhånd er bestemt, altså hvis du har flere valgmuligheder en et. Og så får du at vide hvornår du får eller skal kontakte dit jordmodercenter Ingenting at være nervøs for Stort tillykke med graviditeten
Jeg skulle bare aflevere en urinprøve og en blodprøve. derefter snakkede vi om jeg ville til nf, hvor langt jeg har henne og så fik jeg også lavet en vj Og stort tillykke med den lille spir.
hvis det er første graviditets undersøgelse stiller de nogle spørgsmål du skal svare på så de bl.a kan udfylde vandre journal også bliver du også spurgt om du vil have foretaget blodprøver til at se om der er misdannelser igennem graviditeten osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128