Hvornår mærkede i liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Alexander071106sMor

Hej

Jeg ville lige høre hvornår i mærkede liv første gang? Jeg er gravid i uge 12, og synes jeg kan mærke en rumlen i maven, men det er da for tidligt at kunne mærke liv..

Så hvornår mærkede i liv første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Bobler og luft havde jeg meget tidligt.. allerede fra 7 eller 8 uge men det vil jeg ikke kalde liv som sådan, men mere ens krop der arbejder .. til rigtig liv kom de små søde puf fra 17 uge og ellers blev det til lidt mere og så kunne det ses udenpå efterhånden som dagene gik

Anmeld

16. juni 2011

A&F

ttcaroe@gmail.com skriver:

Hej

Jeg ville lige høre hvornår i mærkede liv første gang? Jeg er gravid i uge 12, og synes jeg kan mærke en rumlen i maven, men det er da for tidligt at kunne mærke liv..

Jeg mærkede for alvor liv i slutningen af uge 18.

Anmeld

16. juni 2011

Miia90

Jeg mærkede liv første gang da hun sparkede 16+5 og der har ikk været en dag uden spak lige siden. er 18+6 idag

Anmeld

16. juni 2011

Baby_girl2011

Hej

jeg har mærket en der har kildet mig siden jeg var i 12 uge, og igår fik jeg spark, eller puf

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

1. gang i uge 18 kan godt være jeg kunne mærke noget før, men uden jeg vidste hvad det var

2. gang allerede i uge 12

Anmeld

16. juni 2011

channie-g

Hej

jeg har ikke mærket liv rigtig endnu og jeg er 20+2 men jeg ved alt er som det skal være da jeg var til MD scanning i tirsdags... så håber det snart kommer

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

Hej

Med nr 1 og 2 var det præcis i 12 uge.

Med nr 3 i 9. uge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

chael

Hej

Min første graviditet mærkede jeg liv i uge 16.

Men nummer 2, var det ca i uge 15, måske lidt før, men var helt 100% sikker i uge 15.

Denne gang mærkede jeg allerede i uge 12. Der er ingen der tror på det, men følelsen er bare SÅ karakteristisk, så jeg er ikke i tvivl og jeg behøbver ikke overbevise andre

*Camilla 25+1

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Med min datter var det i uge 15...

Nu er jeg i 8. uge og har mærket sådan en mærkelig kildren helt nede ved skambenet, men tvivler dog meget på at det er den 1 cm lille bitte bebs jeg kan mærke allerede, selvom det føles præcis som sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.