Set Nissebanden i Grønland og kogt risengrød til nisserne på loftet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2008

lonemus

Vi har lige set første afsnit af Nissebanden på Grønland (har købt dvd'en), og jeg skal da lige love for min datter på snart 2½ år var meget interesseret i den, spurgte meget og prøvede at efterligne, da de sang. Det var sjovt at se

Nu er jeg så færdig med at koge risengrød, som mig og børnene skal sætte på loftet lige om lidt, så nisserne kan få mad

God 1. december til jer alle

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Honningblomst

Åhr, det lyder da SÅ hyggeligt....rigtig dejlig første dec. til jer...mine drenge har pyntet op helt alene herhjemme og må sige her er julet-griner
Knus Eva..

Anmeld

1. december 2008

starsofheaven

Hvor sjovt vi har også set Nissebanden i grønland, den er super hyggelig! og så har ejg ellers bagt jøde kager... mums! Glædelig 1 dec!

Anmeld

1. december 2008

lonemus

Ja, vi har også rigtig hygget os

Jeg syntes NIssebanden i Grønland er meget mere hyggelig, end den de sender i tv. Derfor købte jeg den i sidste uge, og så ser vi bare 1 afsnit hver dag - vi ser den alle 4 sammen om eftermiddagen, så vi rå-hygger rigtig

Knus fra
Lone

Anmeld

2. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har også købt Nissebanden i Grønland, og glæder mig helt vildt til at se den. Vi nåede ikke første afsnit i går da ungerne hellere ville se Bamses Julerejse... men i dag skal vi så se de 2 første afsnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.