BabySam Amager åbningsdag - øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Jolene

Opdagede i går aftes, at BabySam åbner en ny butik på Amager i dag. Der er åbent fra kl. 8.00. Det måtte jeg da helt sikkert tjekke ud, da vi mangler en del ting endnu.

Jeg tænkte, der nok kunne være mange mennesker, men ikke SÅ mange!

Der var kø et godt stykke ud på gaden. De holdt øje med, hvor mange, de lukkede ind. 

Jeg ankom lidt over ni. Stod i kø ca 30 min. Da jeg kommer ind, er der proppet! Jeg er der selv, da min mand ikke kunne tage med med så kort varsel. 

Der er kø nede fra enden af butikken op til kassen. Det er en lille butik - og her kommer der så et "ønske". Hvis BabySam nu skrev, hvor mange m2 de enkelte butikker er, så kunne man få en ide om, hvor proppet butikken vil være ved sådan en åbningsfest.

Jeg måtte desværre gå igen. Kunne ikke klare alene. OG... der var ikke nogen, jeg kunne spørge mht levering. Jeg har ikke kørekort, så jeg vil ikke kunne slæbe noget med hjem. Men vidste ikke, om man kunne skrive varenumrene ned og så aflevere en seddel ved kassen og sige, det vil jeg gerne have leveret hjem til mig.  For det var stort set umuligt, at samle ting sammen og samtidig kunne komme rundt i butikken for mennesker.

Vi må af sted sammen på lørdag i stedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

132319

Jeg overvejede også et kort sekund ag tage derind da den autostol vi skal have til Hjalte var sat meget ned. Jeg så så at der kun var 2 i alt og jeg ved hvor hjernedødt sindsyge folk er til den slags åbningssalg, så jeg droppede det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.