Nogen der har modtaget enkeltydelse og kontanthjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.359 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Aves.

hvor meget i enkeltydelse, hvor hurtigt gik der efter ansøgningen før du modtog penge...og hvor hurtigt blev du sendt ud i aktivering...?

Håber nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Madam Blå

Jeg søgte KH sidst i maj. Jeg har fået enkeltydelsen udbetalt den 9. juni, og starter på KH til den 1. juli Jeg fik ca 3500 udbetalt. De har vist en max grænse for enkeltydelse som er på 6000 ca. Står midt i flytning, så kan ikke lige finde papiret, hvor det står. Jeg er sygemeldt, så skal ikke i aktivering.

Men da kæresten var på KH i små to måneder, skulle han i aktivering med det samme. Der gik vidst en uge, og så skulle han møde op på jobcentret og søge jobs fra 9-14.

Anmeld

16. juni 2011

louise8723

Eva. skriver:

hvor meget i enkeltydelse, hvor hurtigt gik der efter ansøgningen før du modtog penge...og hvor hurtigt blev du sendt ud i aktivering...?

Håber nogen kan hjælpe..

jeg fik enkelt ydelse da jeg sku flytte.. da jeg var i arbejde og dermed tjente for meget, skulle jeg søge det til mit indskud.

Jeg fik 15.000 kr og det gik igennem efter få dage ( normalt er behandlingstiden 14 dage - men stod og skulle have svar pga lejlighed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.