1 billede for hver månede der er gået af Felix <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

WishForaMiracle skriver:

Smuk lille dreng du har med meget charmerende øjne.

Amen, hans øjne er så LÆKRE  Er osse tosset med dem

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

BabyMus

Hold nu op. Hvor er han bare smuk at se på!

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

BinaMor skriver:

årh han er smuk! er han noget  kineser?

TAKKER

Han er ½ dansk 1/4 koreansk og 1/4 americansk

Anmeld

16. juni 2011

1000Ben

Ej hvor er han dejlig ) Jeg har også taget et billede HVER måned gennem Lucas'es liv og han er 3, 5 år nu - det er så sjovt at se på og jeg fortsætter så mange år jeg kan )

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

Fru Nielsen skriver:

Ham kommer moren til at dele med mange andre kvinder gennem hans liv, for han får dælme ikke lov til at gå i fred for damer....

Lækker lækker lille gut.....

Hi hi - jah, det tror jeg du har ret i

Og tusind tak

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

BabyMus skriver:

Hold nu op. Hvor er han bare smuk at se på!

10000 tak

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

Stefanie8 skriver:

Ej hvor er han dejlig ) Jeg har også taget et billede HVER måned gennem Lucas'es liv og han er 3, 5 år nu - det er så sjovt at se på og jeg fortsætter så mange år jeg kan )

Mange tak

Det var egentlig min Mor der sagde at hun VILLE altså have sådan en serie med ham - og det er jo genialt

Og sjovt at se, hvordan de forandre sig.. OG så lange man kan blive ved, så kan man jo det - det er sku da lidt sjovt.. Osse for børnene, når de bliver voksne

Anmeld

16. juni 2011

1000Ben

FrøkenHedegaard skriver:

Mange tak

Det var egentlig min Mor der sagde at hun VILLE altså have sådan en serie med ham - og det er jo genialt

Og sjovt at se, hvordan de forandre sig.. OG så lange man kan blive ved, så kan man jo det - det er sku da lidt sjovt.. Osse for børnene, når de bliver voksne

Hvis jeg "må" for Lucas (kan godt være han ikke synes det er så sjovt med alle de billeder som fx 13 årig) så fortsætter jeg til han bliver 18 og når så der skal sendes invitationer ud til hans 18 års fødselsdag, skal alle billederne være på invitationen (meget små selvfølgelig) - det er bare en tanke, som kunne være lidt sjov at få ført ud i livet, men man har jo mange ambitioner som forældre ) Men synes klart du skal fortsætte, jeg får dem printet ud og sætter dem ind i en mappe, så jeg kan se på dem engang imellem

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

FrøkenHedegaard skriver:

... Jeg har så vidt mulig, jeg har HUSKET det - taget et billede af Felix hver månede på hans "FØDSELSDAG" - ville LIGE dele dem med jer

Orr han er da bare for dejlig ! 

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Han er simpelthen den smukkeste lille dreng!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.