truende nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

mig og min familie bor til leje i et række hus, nu er det sådan at vi har fået nye naboer som er indvrandere de har boet her i 4 dage og allerede på dag 2 blev jeg truet med tæsk pga. at jeg havde klagtet over hende til udlejeren, over at hun ikke kunne indordne sig under hus reglerne, hendes trusler blev anmeldt til politiet og de tog en snak med hende, men da var kørt igen blev mig og min mand truet med at hendes mand ville komme og nakke os dette har vi også meldt, men politiet vil ikke gøre noget ved det. er der nogen der ved hvad jeg kan stille op for det er rigtig ubehageligt at få sådan nogle trusler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

sophiemy

Kan godt forstå at du synes det er voldsomt ubehageligt. Men hvis hverken politiet eller udlejer vil tage sig af det - så ved jeg ikke om du har nogen andre muligheder. Måske huslejenævnet (https://www.borger.dk/Emner/bolig-og-flytning/lejebolig/leje-af-privat-bolig/Sider/huslejenaevn.aspx), men jeg tror det ikke.

Hvis ingen kan/vil hjælpe, så ville jeg bare prise mig lykkelig for at I bor til leje og relativt let kan komme ud af den situation! (I hvert fald i forhold til hvis I ejede)

Anmeld

16. juni 2011

wamse

Kan godt forstå, at det er ubehageligt. Jeg tror dine/jeres muligheder er:

• fortsætte med at melde dem ved trusler
  • klage over dem til jeres udlejer
  • håbe på de flytter
  • eller selv flytte til sidst.

Det lyder jo ikke til, at der ville være noget formål i selv at snakke med dem, da de åbenbart ikke kan kommunikere på en konstruktiv måde

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

ja vi har nemt ved at komme her fra og det vil vi også meget gerne men problemet er bare at vi ikke lige kan finde penge til et nyt indskud. syntes også at det er træls at vi kan blive nød til at flytte efter 3 år pga. sådan en kvinde som kun har boet her i 4 dage. det rigtig øv øv

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Kan godt forstå, at det er ubehageligt. Jeg tror dine/jeres muligheder er:

• fortsætte med at melde dem ved trusler
  • klage over dem til jeres udlejer
  • håbe på de flytter
  • eller selv flytte til sidst.

Det lyder jo ikke til, at der ville være noget formål i selv at snakke med dem, da de åbenbart ikke kan kommunikere på en konstruktiv måde

det er fuldstændig umuligt at snakke med hende min mand har prøvet men hun smækkede bare døren lige i ansigtet på ham og så sagde hun at det ikke kunne være hendes problem at hun ikke overholdt husreglerne

Anmeld

16. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Du skal blive ved med at anmelde det skriftligt til politiet, og evt gå højere op, fx til politidirektør osv.

De skal tage din anmeldelse alvorligt.

Problemet er at man bare ofte skal køre politiet træt før de gør noget.

Det tog mig 7 mdr at få et polititilhold igennem og en kommende retssag (trusselssag), og jeg er ikke i tvivl om det kun lykkedes mig fordi jeg blev ved.

Anmeld

16. juni 2011

skønneunger

Anonym skriver:

mig og min familie bor til leje i et række hus, nu er det sådan at vi har fået nye naboer som er indvrandere de har boet her i 4 dage og allerede på dag 2 blev jeg truet med tæsk pga. at jeg havde klagtet over hende til udlejeren, over at hun ikke kunne indordne sig under hus reglerne, hendes trusler blev anmeldt til politiet og de tog en snak med hende, men da var kørt igen blev mig og min mand truet med at hendes mand ville komme og nakke os dette har vi også meldt, men politiet vil ikke gøre noget ved det. er der nogen der ved hvad jeg kan stille op for det er rigtig ubehageligt at få sådan nogle trusler

du havde klaget over dem allerede efter 2 dage? over hvad hvis man må spørge?

jeg ved ikke rigtig hvad du kan gøre andet end at klage til boligforeningen?

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

pga. at hun havde anskaffet sig en store schefer hund som vi ikke må have her. og den rendte rundt ude i haven og så begyndt den at knorre af mine børn og det vil jeg ikke finde mig i....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.