NF Scanning idag:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

hiili

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften...

Jeg glæder mig til at se den lille, hjertet der banker og så håber jeg selvfølgelig at nakkefolden ser fin ud.

Så kan vi også endelig fortælle det til familie og venner, istedet for at gå og skjule det. Maven er efterhånden også lidt svært at skjule.. især sidst på dagen, det er heller ikke nemt at sige nej til kaffe da jeg ellers har været den vilde kaffedrikker og nu kan jeg kun drikke en enkelt kop...

Jeg ville bare dele dette med nogen, da min mand er i norge og min veninde som er en eneste der ved at jeg er gravid lige er taget på ferie igår.. Så nu ved i det også

Rigtig god dag til jer derude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Happiness

Det blir da spændende

Og det blir da godt nok rart at kunne dele din glæde med familie og venner

Og så er det altid dejligt med et kig ind til baby

Anmeld

16. juni 2011

CamillaValby

Ihh hvor spændende Held og lykke med den dejlige oplevelse

Anmeld

16. juni 2011

hiili

Det var bare superdejligt, Baby har det godt og ser rigtig fin ud. Risikoen for downs er lav så de vil ikke udsætte mig for flere tests, så det er jo bare fantastisk.

Jeg fik 2 billeder med de er ikke super gode men man kan se baby der ligger og vinker med den ene hånd.. Min termin blev rykket 3 dage tilbage, så nu har jeg termin d. 23 dec..

Super torsdag..

Anmeld

16. juni 2011

Happiness

hiili skriver:

Det var bare superdejligt, Baby har det godt og ser rigtig fin ud. Risikoen for downs er lav så de vil ikke udsætte mig for flere tests, så det er jo bare fantastisk.

Jeg fik 2 billeder med de er ikke super gode men man kan se baby der ligger og vinker med den ene hånd.. Min termin blev rykket 3 dage tilbage, så nu har jeg termin d. 23 dec..

Super torsdag..

Tillykke med en dejlig NF

Ihhh.... blir spændende om det så bliver en julegave i får jer

Anmeld

17. juni 2011

Ems30

Lillejuleaftensbaby  Hvor er det dejligt for dig. Hvad var dine forholdstal mht nakkefolds-skanningen? Jeg har hørt at det er bedst hvis det er over 1:300....

Anmeld

17. juni 2011

hiili

Tallet sagde hun ikke noget om, men hun sagde allerede det så fint ud før hun begyndte at måle nakkefolden.

Der står også bare at alt skønnes normalt i min vandrejournal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.