taber I andre jer også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Carl-Emil's mor

Jamen kg rasler af efter jeg er blevet gravid og jeg lever bare fuldstændig modsat ALLE sundhedsregler og modsat hvordan jeg altid har levet  og alligevel ryger kg af og det er ikke væske fordi jeg drikker nok 

Min mad består af McD cheese burgere, flødeis, fed ost på knæk brød, ananas , jordbær med mælk, kartofler med persille sovs og cola zero  det er jo simpelthen så klamt men er det der fungere bedst med maven og det er det som ikke giver racer mave ... men fra 6+3 til 9+ 4 er der røget 7 kg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Missi

tabte mig 15 kg inden for de første 17 uger, men var lige modsat dig, spiste ikke ret meget - tog det så på igen efter uge 17 da jeg begyndte at få meget vand i kroppen, og da jeg så var 41+6 og stod og skulle føde havde jeg tager 6 kg på

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Missi skriver:

tabte mig 15 kg inden for de første 17 uger, men var lige modsat dig, spiste ikke ret meget - tog det så på igen efter uge 17 da jeg begyndte at få meget vand i kroppen, og da jeg så var 41+6 og stod og skulle føde havde jeg tager 6 kg på

hmm ja der kan man bare se 

Men jeg spiser meget, spiser hver 2-3 time så det sætter forbrændingen automatisk op, men med den kost giver det jo ingen mening at tabe sig 

Anmeld

16. juni 2011

Missi

din krop må jo åbenbart kunne forbrande det rigtig godt - men tror du skal passe meget på når du kommer længre hen, for lige pludselig kan det vænde

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Missi skriver:

din krop må jo åbenbart kunne forbrande det rigtig godt - men tror du skal passe meget på når du kommer længre hen, for lige pludselig kan det vænde

altså min læge siger jeg må tabe mig 2 uger endnu også skal vi undersøge hvorfor jeg gør det hvis det fortsætter 

Anmeld

16. juni 2011

Missi

så længe dit bette bebs vokser fint så er problemet ikke så stort, men det er aldrig galt at blive tjekket

Anmeld

16. juni 2011

Fenja09

Jeg har ikke tabt mig så meget som du, men ca fra uge 9 og frem til uge 13 tabte jeg mig 5,5 kg - jeg er idag i uge 30 og vægten siger minus 4,5-5 kg. Så har stadig ikke taget på.

Hvis du bliver ved med at tabe dig kan jeg godt forstå, hvis du skal undersøges - min jordemoder holdte også godt øje med mig i starten, men nu da vægten står stille er det hele fint og vigtigst af alt - vores bebs følger den normale kurve

/Fenja

Anmeld

16. juni 2011

patella

MorTilJanuar skriver:

Jamen kg rasler af efter jeg er blevet gravid og jeg lever bare fuldstændig modsat ALLE sundhedsregler og modsat hvordan jeg altid har levet  og alligevel ryger kg af og det er ikke væske fordi jeg drikker nok 

Min mad består af McD cheese burgere, flødeis, fed ost på knæk brød, ananas , jordbær med mælk, kartofler med persille sovs og cola zero  det er jo simpelthen så klamt men er det der fungere bedst med maven og det er det som ikke giver racer mave ... men fra 6+3 til 9+ 4 er der røget 7 kg 

Du må ha en sulten lille baby i maven

Anmeld

16. juni 2011

Sir William

patella skriver:

Du må ha en sulten lille baby i maven

Sulten ja, men får da også nogle dyre usunde vaner hvis det fremover skal stå på McD mad og cola

Min kæreste er nu i uge 34 og har siden start tabt sig 9 kg, primært på lår, baller og i ansigtet mens bebs er vokset sig pæn stor.

Det skyldes bla at hun ændrede kostvaner efter besøg hos diætist grundet graviditetssukkersyge.

Barnet skal jo nok sørge for at få sine kalorier, tror bare det er vigtigt at man ikke taber sig for meget og for hurtigt. Så snart kroppen begynder at nedbryde fedtvæv så bliver der også frigivet naturlige "giftstoffer".

Tror nu ikke du skal bekymre dig over det, bare være glad for det. Så skal du ikke igennem den kamp at skulle tabe dig x antal mange kilo efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.