langdistance forhold. for - imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anette&Sophia

har selv prøvet det, og vil det aldrig igen. jeg syntes simpelthen det er for svært fordi man savner hinanden så meget. men + ved det er vel at når man så ses er det mere "specielt" og tiden bliver udnyttet ekstra meget, fordi man på et tidspunkt, når fx. weekenden er omme, skal undvære hinanden igen.

hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Bshizzle

Jeg kunne ikke være i et langdistance forhold..

Jeg var i et forhold med en i lidt over ½ år som boede på Grønland og var hjemme omkring hver anden månede..
DET var noget værre Pygmøg, for han forventede jeg sad på nettet eller i telefonen og snakkede med ham om aften.. ergo.. natten ved mig hver dag.

Når han endelig var hjemme, så skulle han jo nå at se venner samt familie på de få dage / uge måske han var hjemme.

Ikke nok med det.. så har jeg haft et forhold med en i Nordjylland som helller ikke holdt, da jeg endnu engang følte han var for langt væk..
Og ingen af os var til at rokke ud af rødderne..

... Men nu har jeg jo osse en dejlig kæreste ved min side hver eneste dag.

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

Bshizzle skriver:

Jeg kunne ikke være i et langdistance forhold..

Jeg var i et forhold med en i lidt over ½ år som boede på Grønland og var hjemme omkring hver anden månede..
DET var noget værre Pygmøg, for han forventede jeg sad på nettet eller i telefonen og snakkede med ham om aften.. ergo.. natten ved mig hver dag.

Når han endelig var hjemme, så skulle han jo nå at se venner samt familie på de få dage / uge måske han var hjemme.

Ikke nok med det.. så har jeg haft et forhold med en i Nordjylland som helller ikke holdt, da jeg endnu engang følte han var for langt væk..
Og ingen af os var til at rokke ud af rødderne..

... Men nu har jeg jo osse en dejlig kæreste ved min side hver eneste dag.

kender det alt for godt!

- men er nu mest til mandesnorken hver nat :-)

Anmeld

15. juni 2011

jydeinden

altså jeg har prøvet et lang distance forhold, mit nuværende startede som et langdistance forhold ( han boede til dagligt 250 km op ad fra mig af, og i weekenderne 250 km nedad fra mig af ) ikke skide fedt, men man vidste jo det nok skulle ændre sig, hvis vi virkeligt ville dette. Og da jeg ikke stod og kunne flyttes så gjorde han det ( hvilket jeg er evigt taknemmelig for) men vil sige det kræver sgu noget

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

jydeinden skriver:

altså jeg har prøvet et lang distance forhold, mit nuværende startede som et langdistance forhold ( han boede til dagligt 250 km op ad fra mig af, og i weekenderne 250 km nedad fra mig af ) ikke skide fedt, men man vidste jo det nok skulle ændre sig, hvis vi virkeligt ville dette. Og da jeg ikke stod og kunne flyttes så gjorde han det ( hvilket jeg er evigt taknemmelig for) men vil sige det kræver sgu noget

det kræver meget. - men som min kammerat siger, det er godt at savne. ja, men man bliver sgu også bare skør i hovedet af det på et tidspunkt :p

Anmeld

15. juni 2011

jydeinden

anetteb skriver:

det kræver meget. - men som min kammerat siger, det er godt at savne. ja, men man bliver sgu også bare skør i hovedet af det på et tidspunkt :p

det er rigtigt godt at savne, mennn der er nu grænser for hvor meget man har lyst at savne

jeg har selv haft lang distance forhold bag mig, også prøvet den der med at ingen af os gad give os og flytte, og ja så endte forholdet med at måtte afsluttes. For jeg skal absolut IKKE til Sjælland og bo, fandme nej

Anmeld

15. juni 2011

Anette&Sophia

jydeinden skriver:

det er rigtigt godt at savne, mennn der er nu grænser for hvor meget man har lyst at savne

jeg har selv haft lang distance forhold bag mig, også prøvet den der med at ingen af os gad give os og flytte, og ja så endte forholdet med at måtte afsluttes. For jeg skal absolut IKKE til Sjælland og bo, fandme nej

nej fandme nej
ikke over på den djævleø! haha.

^^vi er jo nærmest ikke jyder for ingenting vel?

Anmeld

16. juni 2011

jydeinden

anetteb skriver:

nej fandme nej
ikke over på den djævleø! haha.

^^vi er jo nærmest ikke jyder for ingenting vel?

nej fandme nej

Jyder med stort J og det hele hahahaha

Anmeld

16. juni 2011

Anette&Sophia

jydeinden skriver:

nej fandme nej

Jyder med stort J og det hele hahahaha

ja nemlig haha.

Anmeld

16. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Helt klart for Jeg nød friheden i hverdagene og ham hver 2-3 weekend Det tog så også en del af os begge da vi endelig flyttede sammen efter knap 2 år Så skal man jo pludselig se hinanden hver dag

Men han er mit 2 langsistance (det første varede 2 år) og forhåbenligt mit sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.