Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ligeså længe som vi har boet her... jeg har nok ikke kunnet kende dig sorry! Bor I også oppe på Øresundshøj? Vi bor jo i Pilehøj...
ligeså længe som vi har boet her...
jeg har nok ikke kunnet kende dig sorry! Bor I også oppe på Øresundshøj? Vi bor jo i Pilehøj...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Persille83 skriver: Jeg gik også og lignede noget katten havde slæbt med ind.... Tøsen ville ikke sove hehe vi bor på Rosenhøj.
Jeg gik også og lignede noget katten havde slæbt med ind.... Tøsen ville ikke sove hehe vi bor på Rosenhøj.
ej hvor sjovt, så bor vi jo lige ved siden af hinanden
Caroline86 skriver: ej hvor sjovt, så bor vi jo lige ved siden af hinanden
Persille83 skriver: Pænt tæt må man sige :-) så vi støder nok på hinanden nogen gang fremover.
Pænt tæt må man sige :-) så vi støder nok på hinanden nogen gang fremover.
så skal jeg nok prøve at genkende dig for fremtiden.... jeg er SÅ dårlig til den slags Hey, bor I ud mod vandet? og havde du mødregruppe forleden?
Is er godt -To is er dobbelt så godt
Selv sidder jeg og gnasker popcorn selvom jeg egentlig nok burde gå i seng
Jeg vidste jeg skulle have listet forbi det her indlæg....bare ordet mmmmhhmm burde få nogle alarmklokker til at ringe hos mig
Nu er jeg is-sulten....godt vi ingen is har hjemme
Men ihh sådan en magnum er bare guf
Carina1977 skriver: Jeg vidste jeg skulle have listet forbi det her indlæg....bare ordet mmmmhhmm burde få nogle alarmklokker til at ringe hos mig Nu er jeg is-sulten....godt vi ingen is har hjemme Men ihh sådan en magnum er bare guf
ja, jeg er strid, ikke?
Jeg har stadig is nr. 2 liggende i fryseren! overvejer kraftigt om jeg skal æde den nu, men jeg er egentlig ikke voldsomt lækkersulten mere
Caroline86 skriver: ja, jeg er strid, ikke? Jeg har stadig is nr. 2 liggende i fryseren! overvejer kraftigt om jeg skal æde den nu, men jeg er egentlig ikke voldsomt lækkersulten mere
Så kan du jo gemme den til imorgen
Carina1977 skriver: Så kan du jo gemme den til imorgen
nemlig!! eller til på fredag når jeg er færdig! enten som belønning eller som trøst
Caroline86 skriver: nemlig!! eller til på fredag når jeg er færdig! enten som belønning eller som trøst
Vi vælger at sige belønning....selvfølgelig kommer det til at gå godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128