Armbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

sweet

Georgia skriver:

fx 1 og 12

vi har solgt nogen af dem men kan da lige ringe over til min søster for der ligger vores matrialer for det er der over vi sidder og laver dem, og så kan jeg lige se hvor meget lilla der er tilbage ellers bestiller vi da bare noget hjem og prisen står nemlig på armbåndene der over så får lige priserne af hende også for kan ikke huske dem i hovedet  hvor hurtig skal du bruge dem hvis det er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Georgia

sweet skriver:

vi har solgt nogen af dem men kan da lige ringe over til min søster for der ligger vores matrialer for det er der over vi sidder og laver dem, og så kan jeg lige se hvor meget lilla der er tilbage ellers bestiller vi da bare noget hjem og prisen står nemlig på armbåndene der over så får lige priserne af hende også for kan ikke huske dem i hovedet  hvor hurtig skal du bruge dem hvis det er??

først og fremmest en pris og ellers så bare hurtigst muligt

Anmeld

24. oktober 2011

sweet

Georgia skriver:

fx 1 og 12

billede et er en dobbelt piskeflet med sort og lilla og de er ikke lige så tykke som den på billede tolv.. men den koster 70 kr stk.

den på billede 12 er også et piskeflet armbånd i en slags sølvgrå farve.. de koster 60 kr. stk.

hvis du er interesseret skal det hele så være ren lilla både i billede  og 12?

Anmeld

25. oktober 2011

Georgia

sweet skriver:

billede et er en dobbelt piskeflet med sort og lilla og de er ikke lige så tykke som den på billede tolv.. men den koster 70 kr stk.

den på billede 12 er også et piskeflet armbånd i en slags sølvgrå farve.. de koster 60 kr. stk.

hvis du er interesseret skal det hele så være ren lilla både i billede  og 12?

jeg tænker over det. ikke lige pt, ellers tak

Anmeld

25. oktober 2011

sweet

Georgia skriver:

jeg tænker over det. ikke lige pt, ellers tak

okay helt i orden.. kan godt sende dig en besked hvis vi på et tidspunkt kan få matrialerne billiger hjem?? der går nemlig rigtig meget snørre til at lave de der piskeflet med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.