Liberoklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Pige2009

Efter hjemmesiden er lavet om, kan jeg ikke lige se mig ud af, hvordan man sætter nye point ind på sin konto på hjemmesiden Hvem kan hjælpe!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

MorEllen

Baagøe skriver:

Efter hjemmesiden er lavet om, kan jeg ikke lige se mig ud af, hvordan man sætter nye point ind på sin konto på hjemmesiden Hvem kan hjælpe!?

Er du logget ind? Jeg sat nemlig og bøvlet med det samme forleden dag, men så opdaget jeg at jeg ikke var logget ind... godt gået..

Håper du finder ud av det

Anmeld

15. juni 2011

MorEllen

Baagøe skriver:

..og hvis du er logget ind så går du ind på Liberoklubben helt til høyre i den øverste meny. Derefter kommer der en blå stribe under hovedmenyerne hvor der står pointshoppen... hvis du holder musen over der kommer der nogle valgmuligheder op, hvor du kan indsætte points

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

Ellen-mor skriver:

..og hvis du er logget ind så går du ind på Liberoklubben helt til høyre i den øverste meny. Derefter kommer der en blå stribe under hovedmenyerne hvor der står pointshoppen... hvis du holder musen over der kommer der nogle valgmuligheder op, hvor du kan indsætte points

Hmmm... Jeg fandt så lige ud af, at man kun kan indsætte point ind til ens barn er 18 mdr. Så det er nok derfor, jeg er blevet blokeret på en eller anden måde

Men mange tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.