Mors store pige <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Chr.Kristiansen

Nu er det vist blevet min tur til at vise vores "lille" Prinsesse frem 

Josephine er 6½ måned og jeg synes tiden går sååå stærkt! Hun er (som alle forældre synes om deres eget barn) helt perfekt! Nåh ja,hun er ikke så god til at lægge sig til at sove om aftenen, hvilket resulterer i skrig og skrål de fleste aftener, men selvom det er hårdt, så elsker vi hende så frygteligt højt!

Hun er startet i dagpleje for 14 dage siden, da både far og mor har eksamener der skal beståes i den næste måneds tid. -Og hun klarer det så flot! Ingen brok når hun bliver afleveret( andet end den første dag mor ikke blev der) og hun elsker simpelthen at lege med de andre,så godt som hun nu kan...

Og nu spiser hun rugbrødsmadder! Vi startede søndag med bondebrød uden kant, blødt op i sødmælk.. 1 helt stykke blev der spist, hver bid efterfulgt af lyden "Mmmmm..." 

Mandag blev rugbrødet kun lige vendt hurtigt i mælk, ingen problemer i det og hun spiste igen 1 helt stykke + nogle stykker (IKKE MOST! ) kogt kartoffel!

Idag prøvede vi med makrel på rugbrød, uden at det var blødt op... Hvad gør mors store pige så? Hun bliver da helt vild og synes at det er det bedste i verden! Så nu spiser vores lille pige rugbrød med makrel og inden længe er det vel røde pølser og brød der står på menuen når hun får lov at bestemme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Vidunderligeunger

hvor er hun lækker lige pludselig er hun et år.. jeg kan knap huske de sidste 6 mdr med Alberte..

men dejlig pige i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.