Hvornår skal man tage det seriøst?? (help)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger. Sidder lige nu og ryster helt vildt. Håber i kan give et par råd. Har lige været inde ved min datter som ligger og prøver på at falde i søvn. Da jeg kommer ind ligger hun under dynen og har taget alt tøjet af (undtagen natbleen). Hun ligger så med en bamse på maven. Hendes leg går åbenbart ud på at hun "har en baby i maven" hvilket mange af hendes lege går med her på det sidste. Hun siger så til mig at" "K" ligger her og skal gøre det"... K er en fyr jeg dattede for et halvt år siden. Men som hun kun kendte som mors kammerat. Da jeg spørger hvad det er K skal, siger hun at "K skal gøre det som lægen også gør, lytte og mærke på mig"  Jeg fik rysten og kuldegysninger med det samme. Jeg har været ved at tænke tilbage, og så vidt jeg ved har hun ALDRIG været alene med K. Men alligevel sidder rædslen i mig. Især da rygterne for tiden svirrer om at en fyr der har været i praktik i børnehaven har befamlet sig på en af pigerne. Jeg tror dog ikke på rygterne. især da moderen der påstår det, er meget ustabil, og sagtens kunne finde på at gøre det som hævn. Men lige nu ved jeg ikke helt hvilket ben jeg skal stå på. Er det simpel leg, eller kan der virkeligt være noget om snakken  Jeg kan slet ikke holde tanken ud. Jeg er Ano, da jeg kender flere herinde, og ikke ønsker at give mig til kende lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg tror du skal tænke klart også lige tage en dyb indånding.... Jeg ved det er svært, men børn har en vældig fantasi, og kan være "k" lige er ham hun husker og derfor er det hans navn hun siger....

Jeg ville tage en snak i børnehaven omkring det, måske har de nogen gode råd til hvordan i lige griber det her an....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.