At nisse én...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Anonym trådstarter

På mit job skal vi her i december NISSE hinanden, altså lave lidt spas.
Indtil videre har jeg smidt lidt små gaver rundt omkring, og lidt senere hænger jeg en hel del billeder op af hende, i diverse skabe, bag på døre osv.
Og andre sjove ting laver jeg også.

Kan ikke finde en side, hvorfra man kan sende sms, så modtager ikke kan se hvem afsender er.
-Nogen som kender én?

Synes også jeg forrige år, fik en mail fra én som ville nisse mig, men kan heller ikke huske hvor den kom fra.

Andre ideer modtages gerne.

Hilsen den anonyme NISSE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Stumpen

Den med gratis sms kan jeg ikke hjælpe dig med, men du kan jo altid oprette en hotmail med en adresse ala dinnisse@hotmail.com eller lignende.. Så kan hun jo ikke se hvem den er fra...
Pøj pøj med det

Anmeld

1. december 2008

MorCamilla

Sikke en fed ide.. Hvor må det være rigtig sjovt... he he...

Anmeld

2. december 2008

Anonym trådstarter

Kom nu, tøser.
I plejer ellers at have mange gode ideer?

Anmeld

2. december 2008

twinboys

Lav nogle julesmåkager med grøn frugtfarve... og pak dem ind i en flot æske og stil på hendes bord...

Majbritt

Anmeld

2. december 2008

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Lav nogle julesmåkager med grøn frugtfarve... og pak dem ind i en flot æske og stil på hendes bord...

Majbritt

Ja, jeg skal også have lavet lidt konfekt, med chili i én og masser af groft salt i en anden, og så skal det bare se SÅ indbydende ud.

Anmeld

2. december 2008

stumpen-89

Da jeg var yngre og ikke havde flere penge på min mobil, gik jeg altid ind på Cool sms.. bare søg på google.dk. så kommer der noget frem. ved ikke lige hvordan man gør mere, for det er jo sikkert lavet om. men det lever da stadig det sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.