spørg. omkring statsamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

monzemussen

Ja nu skal mig og eks. i statsamtet. omkring samvær og fuldforældre myndighed.

Nu er mit spørgsmål så bare, ville det være godt at have en advokat med??

Min eks har lavet en masse bøvl omkring det hele. men kan ikke finde ud af om det ville være en god ide at kontakte en advokat.

vil gerne uddybbe sagen, men dog ikke lige her, da jeg ved at han sidder og ser med nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Miss Tina

monzemussen skriver:

Ja nu skal mig og eks. i statsamtet. omkring samvær og fuldforældre myndighed.

Nu er mit spørgsmål så bare, ville det være godt at have en advokat med??

Min eks har lavet en masse bøvl omkring det hele. men kan ikke finde ud af om det ville være en god ide at kontakte en advokat.

vil gerne uddybbe sagen, men dog ikke lige her, da jeg ved at han sidder og ser med nogle gange

Når det er sådan en rigtig øv x, så ville jeg kontakte en også får råd og vejledning. Gerne med i statsamtet også.

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

Jeg kontaktede statsforvaltningen for at høre hvad de anbefalede. Jeg talte med en sød dame, der sagde, at officielt har de ingen holdning til det (men off the record skulle man være opmærksom på, at hvis han tager en advokat med, så kan du blive "tromlet ned").

Af samme grund tog jeg en advokat med - og jeg har ikke et øjeblik fortrudt. Det var ikke så sjovt at få regningen, men jeg fortrød stadig ikke. Min advokat var min klippe og sørgede for at alt blev overholdt, så jeg kunne være tryg.

Hvis penge ikke er en hindring ville jeg tage en med. Ellers kan jeg anbefale dig at ringe til mødrehjælpen - det har gratis advokat bistand, så du kan rådføre dig med en af dem inden mødet.

Anmeld

15. juni 2011

monzemussen

madagaskar skriver:

Jeg kontaktede statsforvaltningen for at høre hvad de anbefalede. Jeg talte med en sød dame, der sagde, at officielt har de ingen holdning til det (men off the record skulle man være opmærksom på, at hvis han tager en advokat med, så kan du blive "tromlet ned").

Af samme grund tog jeg en advokat med - og jeg har ikke et øjeblik fortrudt. Det var ikke så sjovt at få regningen, men jeg fortrød stadig ikke. Min advokat var min klippe og sørgede for at alt blev overholdt, så jeg kunne være tryg.

Hvis penge ikke er en hindring ville jeg tage en med. Ellers kan jeg anbefale dig at ringe til mødrehjælpen - det har gratis advokat bistand, så du kan rådføre dig med en af dem inden mødet.

skriver lige en pb. tror måske du kan hjælpe mig lidt

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

monzemussen skriver:

skriver lige en pb. tror måske du kan hjælpe mig lidt

du skal være velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.