Nogle der har klaget til forbrugerstyrelsen før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

RiUL

Er der nogle der har prøvet at klage til forbrugerstyrelsen før, via deres hjemmeside?

Og hvordan foregår sådan en "sag"?

Vi har nemlig lige indgivet en klage over et internet firma der har produceret og leveret en sofa i forkerte mål, som vi har nægtet at modtage og (heldigvis) ikke betalt endnu. Men nu opkræver internet firmaet penge fra os. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

LotteGabriella

RiUL skriver:

Er der nogle der har prøvet at klage til forbrugerstyrelsen før, via deres hjemmeside?

Og hvordan foregår sådan en "sag"?

Vi har nemlig lige indgivet en klage over et internet firma der har produceret og leveret en sofa i forkerte mål, som vi har nægtet at modtage og (heldigvis) ikke betalt endnu. Men nu opkræver internet firmaet penge fra os. 

jeg har klaget over en mobilforretning på Istedgade engang (mobilen havde været til reperation 3 gange UDEN fejlen var blevet udbedret og med flere fejl, når den kom tilbage), og det foregik på den måde at jeg sendte mobiltlf. ind til gennemtjek mv. og forklarede min sag i den formular man skal udfylde. Derefter blev ejeren af forretningen partshørt. han valgte dog ikke at svare i sagen, og jeg vandt uden partshøring og fik mine penge tilbage + renter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.