til løberne ang løbevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

mor-til-vanessa

er det nemmere at løbe med en rigtig løbevogn end en klapvogn? og hvad er forskellen?løb den anden dag, men min alm klapvogn og det var mega hård, måtte holde pauser flere gange, selvom jeg aldrig holder pause på den rute. 

har overvejet at anskaffe mig en løbevogn så min datter kan komme med på løbetur.

hvad skal jeg gå efter?

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

mor-til-vanessa

15. juni 2011

babyMark

Jeg har en løbevogn og der er en verden til forskel på at løbe med den og så med klapvogn. Gå efter en med store hjul og god affjedring til den lille og prøv at lunte lidt med en før du bestemmer dig. Tag evt din datter med. Køb hellere kvalitet brugt end en ny billig udgave. Jeg har selv en chariot cougar, som også kan bruges som cykel og klapvogn. Men det er en dyr vogn på samme prisniveau som en barnevogn. Håber det hjalp lidt

Anmeld

15. juni 2011

mor-til-vanessa

babyMark skriver:

Jeg har en løbevogn og der er en verden til forskel på at løbe med den og så med klapvogn. Gå efter en med store hjul og god affjedring til den lille og prøv at lunte lidt med en før du bestemmer dig. Tag evt din datter med. Køb hellere kvalitet brugt end en ny billig udgave. Jeg har selv en chariot cougar, som også kan bruges som cykel og klapvogn. Men det er en dyr vogn på samme prisniveau som en barnevogn. Håber det hjalp lidt

okay tusind tak for hjælpen. jeg vil tage hende med og kigge på en. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.