Kage bager søges omkring Viborg og silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Baby_girl2011

hey i skønne kagekoner.. 

Jeg søger en der vil bage en lækker kage til min datters 3 års føs-dag den 3 juli.. 

ved godt det er lidt tidligt.. Meeen nogle der vil hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Baby_girl2011

jeg opper lige

Anmeld

15. juni 2011

MLT

Jeg ville ønske, at jeg kunne hjælpe! ..men jeg er ikke så god endnu, at jeg tør lave en kage til andre . Desværre. Jeg håber, at du finder en som kan hjælpe dig! 

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Nu ved jeg ik hvor langt du har til Ikast.... Men kan anbefale dig at spørge mulle7430, hun lavdede til Nicklas 4 års fødselsdag.....

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

Fru Nielsen skriver:

Nu ved jeg ik hvor langt du har til Ikast.... Men kan anbefale dig at spørge mulle7430, hun lavdede til Nicklas 4 års fødselsdag.....

jeg har ikke særlig langt.. bor nemlig i kjellerup 

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Baby_girl2011 skriver:

jeg har ikke særlig langt.. bor nemlig i kjellerup 

Hun lavede denne til min søn.... Var så "bare" chokolade kage ideni, da det egentlig er det han allerhelst vil have... Men ved hun gerne vil lave det i andet, altså som lagkage også, for det skal hun gøre når vi holder barnedåb for lillepige engang.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

Fru Nielsen skriver:

Hun lavede denne til min søn.... Var så "bare" chokolade kage ideni, da det egentlig er det han allerhelst vil have... Men ved hun gerne vil lave det i andet, altså som lagkage også, for det skal hun gøre når vi holder barnedåb for lillepige engang.....

ihh hvor er den fin.. 

har skreven til hende og håber at hun vil lave en hallo kitty kage til hende..   hun er nemlig kæmpe fan af hello kitty

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

16. juni 2011

Laila T

Jeg bor i Viborg. hvis du har brug for hjælp. så send en pb

Anmeld

18. juni 2011

Nettemor

hej. har du fundet en? for ellers kender jeg en i kjellerup som gør lidt i det. men ved ikke om du tager imod bestillinger, men det kan jeg jo så undersøge. (kan jo også være du kender hende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.