Er det normalt? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Miia90

Heej Piger.

Det knager helt vildt i mit underliv(bækken tror jeg) ? h har godt nok gjort det et stykketid nu, har dog ikk ondt.

hva kan dette være?

Mia 18+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

SussieThyssen

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Det knager helt vildt i mit underliv(bækken tror jeg) ? h har godt nok gjort det et stykketid nu, har dog ikk ondt.

hva kan dette være?

Mia 18+5

Jeg vil tro at du har noget begyndende bækkenløsning..det kan man godt have selvom man ikke har ondt.

Så få en tid hos lægen til en test for bækkenløsning og få også kontakt til en fys og evt en massør.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

Bshizzle

Lyder mærkeligt.. .. Men jeg oplevede noget ligende da jeg ventede Lucas..

Men jeg har endnu ikke oplevet noget knageri i bækkent endnu..

Jeg kan ikke svare dig på hvad det kan være, men mon ikke det er fordi kroppen er ved at udvide sig og gør plads til babyen..

Anmeld

15. juni 2011

Miia90

SussieThyssen skriver:

Jeg vil tro at du har noget begyndende bækkenløsning..det kan man godt have selvom man ikke har ondt.

Så få en tid hos lægen til en test for bækkenløsning og få også kontakt til en fys og evt en massør.

Kærligst
Sussie

hvordan tester man det ?

Kan man tabe barnet ved bækkenløsning?

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Miia90 skriver:

hvordan tester man det ?

Kan man tabe barnet ved bækkenløsning?

Lægen har et bevægelses skema som han følger, du skal lave..så det er ganske stille og fredeligt

Og nej..du kan ikke tabe barnet ved bækkenløsning, men du kan blive invalideret på sigt, hvis man ikke tager det alvorligt, og så kan du risikere at få gener resten af livet og i uheldigste fald ende i en kørestol eller med bækkenskred som mig.

Anmeld

15. juni 2011

Miia90

SussieThyssen skriver:

Lægen har et bevægelses skema som han følger, du skal lave..så det er ganske stille og fredeligt

Og nej..du kan ikke tabe barnet ved bækkenløsning, men du kan blive invalideret på sigt, hvis man ikke tager det alvorligt, og så kan du risikere at få gener resten af livet og i uheldigste fald ende i en kørestol eller med bækkenskred som mig.

Tak for hjælpen. prøver lige og se tiden lidt an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.