helt ærlig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2008

trolden

nu syntes jeg ikke at de er sjov mere

Her står man op en kold søndag morgen kl halv 6 for at tage på arbejde, også viser det sig at man ikke er medregnet i vagtplanen, selvom det er min weenkendt syntes sku de er for meget... har bestemt ikke tænke mig at tag afsted imorgen før jeg har tjekke om de har skrevet mig på vagtplanen, tiden er lang nå man bare gå rund og der ikke er brug for en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

fam.4xc

Altså helt ærligt indgår du ik i et fast rul så du har fast weekend vagt hver 2, 3 eller 4 weekend feks??

Og så er det altså din egen opgave at chekke vagt planen op løbenden

Jeg chekker altid min for den kommende uge, for lige pludselig er jeg måske sat til sen vagt, så ud over barnepige til at hente unger om eftermiddagen skal jeg jo også møde senere

Du lyder som om du er rigtig træt af stedet, og måske også af faget....

Synes du skal gå i tænkeboks.... er det det du vil oprigtigt?? eller trænger du bare til ny arbejdsplads for at få gejsten igen??

De ældre/syge/svage er ik tjent med en der ik vil sit job 100 %.

Håber Ik du blir stødt over mit svar - for det er bestemt ik meningen, men jeg har over en periode nu tænkt sådan når du har skrevet dine indlæg...

Kram Camilla

Anmeld

1. december 2008

MorCamilla

Nøj mand jeg var blevet tosset hvis det var mig..
Det er da helt utroligt...

Anmeld

1. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det har jeg også prøvet - møg træls, men tog 20 min i massagestolen Så gik tiden med det

Anmeld

1. december 2008

trolden

jeg ringede skam ifredag og tjekke hvor jeg skulle være henne...

Anmeld

1. december 2008

trolden

nej jeg er bestemt ikke træt af faget kun af steder, og er igang med at finde et nyt, men er også lige nød til at afvente svar fra lægen på tordag and den dep. jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.