Kan jeg være gravid? og ulækkert spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

sagen er den, jeg startede for to mdr siden på p-piller efter fødsel, og har stort set lige siden blødt, nogen dage mere end andre, men skal bruge tampon. Jeg holdte ikke pause mellem hver pakke, idag skal jeg tage den sidste pille i den blist pakke, og så holde pause. Men her i sidste uge om mandagen opdagede jeg at jeg havde glemt en pille, men ved ikke hvornår den var glemt, men tog den og tog de andre normalt, da det stod i indlægsseddlen. Nu er mit spørgsmål så.
Kan jeg være gravid? jeg skal til læge fredag for og finde ud af noget med den blødning. hvornår kan jeg teste hvis det er?

Og et andet ulækkert spørsmål:
Her i foregårs da jeg var på toilet og tog tamponen ud for og skifte, inden jeg tog en ny i tørrede jeg mig og der var der en slags kødklump med, ikke noget jeg har set før i en menstruation, det er 4 måneder siden jeg fødte, Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

lykkekevin

jeg vil ikke tro du kan være gravid for at man gmeller en pille gør ikke noget.

med din blødning kan jefg ikke give svar på

Anmeld

15. juni 2011

Sir William

Angående din klump "kød", så kan det være en klump blod. Blod kan have for vane at klumpe sig, når der sætteres "prop" i.

Havde du valgt at nulre den mellem fingrene, så havde du kunne se det var blod.

Ikke at jeg har personlig erfaring med det, men sådan er det med dyr f.eks..

Så det er mit bud.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Angående din klump "kød", så kan det være en klump blod. Blod kan have for vane at klumpe sig, når der sætteres "prop" i.

Havde du valgt at nulre den mellem fingrene, så havde du kunne se det var blod.

Ikke at jeg har personlig erfaring med det, men sådan er det med dyr f.eks..

Så det er mit bud.

jeg nulreden den og det  virkede ikke som blod men som kød agtigt, lidt ala fedt på kød eller sådan og med en slags strenge

Anmeld

15. juni 2011

lukasmor

jeg nulreden den og det  virkede ikke som blod men som kød agtigt, lidt ala fedt på kød eller sådan og med en slags strenge

Jeg har svaret på dit spørgsmål om "kødklump"

Jeg oplevede det samme og det var rester fra fødslen. Du kan gå op til lægen og bede om et tjek, måske skal der skrabes mere ud og måske var det, det sidste

Og jeg kan så trøste dig med at din mens meget muligt stopper efter det er kommet ud

Det var nøjagtig det der skete med mig. Jeg blødte også selvom jeg tog ppiller

Anmeld

15. juni 2011

Kofoed.

Hvor stor var den? For det lyder meget som et SA, hvis den var grå/brun i farven og blød med noget hårdt indeni..

Okay kunne godt lyde lidt klamt.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hvor stor var den? For det lyder meget som et SA, hvis den var grå/brun i farven og blød med noget hårdt indeni..

Okay kunne godt lyde lidt klamt.

på størrelse med en 25 øre ca

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg har svaret på dit spørgsmål om "kødklump"

Jeg oplevede det samme og det var rester fra fødslen. Du kan gå op til lægen og bede om et tjek, måske skal der skrabes mere ud og måske var det, det sidste

Og jeg kan så trøste dig med at din mens meget muligt stopper efter det er kommet ud

Det var nøjagtig det der skete med mig. Jeg blødte også selvom jeg tog ppiller

hvornår stoppede din blødning?

Anmeld

15. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

på størrelse med en 25 øre ca

Hvis det var det, så var du ikke særlig langt henne. Men så en skrev noget med resten fra fødselen, det tror jeg også er en mulighed.

Anmeld

15. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

hvornår stoppede din blødning?

Jeg blødte i 3 måneder på trods af start på ppiller.
En dag jeg var på toilet oplevede jeg det samme som dig. Det var dog noget større og dagen efter stoppede min blødning endelig.
Gik til lægen og spurgte hvad det kunne have været og han sagde at det var rester efter fødslen og det var det der havde blødt. Derfor blødningen nu var stoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.