Hilfe :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

grinny

Jeg skal som en overraskelse lave en kage til min mor's 50 års fødselsdag. Vi bliver 30 personer og jeg vil gerne forme den som et hjerte, hvor stort et hjerte tror i det skal være?

Festen er på lørdag, så kan jeg godt bage bundene fredag? Eller når de at blive tørre?

Og hvad med pyntet? Skal jeg lave fondanten fredag også?

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

grinny

Den røg hurtigt væk.

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

15. juni 2011

Anasmor

grinny skriver:

Jeg skal som en overraskelse lave en kage til min mor's 50 års fødselsdag. Vi bliver 30 personer og jeg vil gerne forme den som et hjerte, hvor stort et hjerte tror i det skal være?

Festen er på lørdag, så kan jeg godt bage bundene fredag? Eller når de at blive tørre?

Og hvad med pyntet? Skal jeg lave fondanten fredag også?

Håber i kan hjælpe mig

Hjertet skal være ca 32 cm fra den ene side til den anden (det bredeste sted

Du kan sagtens bage bundene fredag og så overtrække, når kagen er kold, hvis der ikke skal fyld i, ellers bag bundene fredag morgen, læg sammen efter et par timer på køl, overtræk efter 4-5 timer, og lad kagen trække til lørdag.. Pynten kan du starte med nu

Hvis det er hjemmelavet mmf, så lav den i aften eller i morgen, ellers når den ikke at samle sig.. 

Anmeld

15. juni 2011

grinny

Anasmor skriver:

Hjertet skal være ca 32 cm fra den ene side til den anden (det bredeste sted

Du kan sagtens bage bundene fredag og så overtrække, når kagen er kold, hvis der ikke skal fyld i, ellers bag bundene fredag morgen, læg sammen efter et par timer på køl, overtræk efter 4-5 timer, og lad kagen trække til lørdag.. Pynten kan du starte med nu

Hvis det er hjemmelavet mmf, så lav den i aften eller i morgen, ellers når den ikke at samle sig.. 

Tak for hjælpen

Kan jeg godt lægge kagen sammen fredag hvis jeg skal bruge friske jordbær? Altså kan de holde sig til lørdag?

Anmeld

15. juni 2011

Anasmor

Hvis de er lagt i en creme så ingen problem Lav evt en chokocreme af kogt fløde og hvid chokolade, og læg jordbærrene i denne.. det smager vanvittigt godt

Anmeld

15. juni 2011

grinny

Anasmor skriver:

Hvis de er lagt i en creme så ingen problem Lav evt en chokocreme af kogt fløde og hvid chokolade, og læg jordbærrene i denne.. det smager vanvittigt godt

Det lyder vildt lækkert, det tror jeg at jeg vil prøve

Anmeld

15. juni 2011

Anasmor

Husk bare at lægge skærefladen ned i cremen, så den bliver lukket

Anmeld

15. juni 2011

grinny

Anasmor skriver:

Husk bare at lægge skærefladen ned i cremen, så den bliver lukket

Det skal jeg nok huske, så jeg skal altså bare dele den i to?

Igen tusind tak

Anmeld

15. juni 2011

Anasmor

ja eller fire hvis de er store, og så bare lægge bærene så kun ydersiden titter op

Anmeld

16. juni 2011

grinny

Anasmor skriver:

ja eller fire hvis de er store, og så bare lægge bærene så kun ydersiden titter op

Okay, jeg bliver nød til at bruge din hjælp igen

Hvordan laver man helt præcis den creme og hvor meget tror du jeg skal bruge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.