Frederic øver på at styre en kørestol... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

-Sigrid-

Mor til Frederic skriver:

gennem leg går mange ting lettere..

han kunne lige så godt blive dus med den først som sidst..

Ja, det havde været lidt øv for ham først ikke at kunne gå selv, og så skulle lære den stol at kende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

TTM

Hvor ser han bare ud til og nyde den! Og godt han får leget med den inden så den ikke bliver "ond" i hans verden ! Dejlige dreng! (selvom jeg kun har set ham på billeder, men hvor er ham dog kær som altid )

Kæmpe til dig, og held og lykke i eftermiddag! (Selvom det nok skal gå godt, det er altid værst for moderen )

I vil være i tankerne!

Anmeld

15. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

*Sofie* skriver:

Sej lille gut altså!  

Held og lykke med hans operation. Håber at alt går som det skal, og at han hurtigt er på benene igen

tak...

Er sikker på at det hele nok skal, det virker bare så uoverskueligt lige pt..

De siger at han vil komme til at ondt stort set i en hel uge og vi aner ikke om han kan sove om natten osv. 

da det smertestilende har svært ved at nå ud i yder områderne..

Anmeld

15. juni 2011

Laulund87 skriver:

Jeg vil tænke på jer i dag! Det skal nok gå godt

Han er jo en super sej gut ham Frederic!

tak...

ja han sej og tager som regl ting i stiv arm... 

Anmeld

15. juni 2011

Tanja. skriver:

håber vi os, der er kommet lidt hårde knolde så håber det går den rigtig vej nu

sejt... i vil mærke en klar fremgang på hele linjen når der er hul. 

Anmeld

15. juni 2011

camilla28 skriver:

en dreng med fart på pøj pøj med det hele .. ser frem  til opdate

tak og det skal jeg nok..

Anmeld

15. juni 2011

B&J skriver:

Se lige supermand, han er totalt bøllebandit i den stol, han skal nok blive hurtig frisk og hans fødder bliver så smukke bagefter alt bliver godt, og dejligt han klare uden med for helt til kl 17 er godt nok længe puhh men han er sej så han klare alt

ih tak...

Ja han er en superman i mini udgave...

Er nu sikker på at han nok skal side det mere roligere når det gør ondt i fødderne, men det er nok 'kun' de første par dage.. 

Han har ihvertfald pillet - trykket osv i den og ser ud til at han syntes den er okay.. 

Det er dejligt at han selv ville kunne komme rundt, så jeg ikke skal være en ½ m fra ham, for at hjælpe ham rundt. Alternativ var jo klapvognen, men den skal jeg jo også skubbe rundt - nu her kan han stadig være en del selvstændig

Han var så svær at fange med mobil camera at jeg slet ikke så at anton (kat) var oppe på spisebord - for det ved han han ikke må, da det koster vand...

Anmeld

15. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

ih tak...

Ja han er en superman i mini udgave...

Er nu sikker på at han nok skal side det mere roligere når det gør ondt i fødderne, men det er nok 'kun' de første par dage.. 

Han har ihvertfald pillet - trykket osv i den og ser ud til at han syntes den er okay.. 

Det er dejligt at han selv ville kunne komme rundt, så jeg ikke skal være en ½ m fra ham, for at hjælpe ham rundt. Alternativ var jo klapvognen, men den skal jeg jo også skubbe rundt - nu her kan han stadig være en del selvstændig

Han var så svær at fange med mobil camera at jeg slet ikke så at anton (kat) var oppe på spisebord - for det ved han han ikke må, da det koster vand...

Ej hvor erde fantastisk han kan det og hihihi katten så lige sit snit til at nyde bordet mens han kunne

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Mange varme og kærlige tanker herfra..og held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juni 2011

update... på det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.