Et farvel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Benjamins'mor

Så er det på tide at sige farvel til baby.dk. Bruger stortset aldrig siden længere. Og nu hvor jeg skal starte i skole får jeg slet ikke tid.

Så ville bare lige sige ordentligt farvel til jer allesammen. Og tak for denne gang, kan være jeg en dag vender tilbage.

Hilsen Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Mor til Mike

benjamins'mor skriver:

Så er det på tide at sige farvel til baby.dk. Bruger stortset aldrig siden længere. Og nu hvor jeg skal starte i skole får jeg slet ikke tid.

Så ville bare lige sige ordentligt farvel til jer allesammen. Og tak for denne gang, kan være jeg en dag vender tilbage.

Hilsen Christina.

Øv men håber du vender tilbage, heldigvis kan jeg følge dig på facebook .. 

Anmeld

15. juni 2011

Benjamins'mor

Misselbek skriver:

Øv men håber du vender tilbage, heldigvis kan jeg følge dig på facebook .. 

Hehe, ja det kan du. 

Anmeld

15. juni 2011

Bavianis

Stort held og lykke!

- og har du noget du lige skal have vendt med os andre kan du jo altid lige kigge forbi - bare sådan helt uforpligtende  

Anmeld

15. juni 2011

Benjamins'mor

Bavianis skriver:

Stort held og lykke!

- og har du noget du lige skal have vendt med os andre kan du jo altid lige kigge forbi - bare sådan helt uforpligtende  

Det jo det. 

Anmeld

15. juni 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

Hilsen Christina.

Held og lykke med skolen

Håber du vender tilbage en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.