Julie har haft "ferie" siden i fredags og skal først i dagpleje i morgen, da dp'ern selv har skulle holde nogle fridage... 
Dagen igår var jeg virkelig sat på prøve... Hun er virkelig kommet i trodsalderen... Puuuh det trækker tænder ud ved mig... Hun vil slet ikke høre på hvad jeg siger, hun vil kun høre på farmand, for det meste...
Igår havde vi så fætter og moster herude så de lige kunne lege lidt sammen... Og der var hun godt nok også på tværs... Slet ikke sød ved sin fætter... Men ellers sluttede dagen godt... 
Idag er sidste dag hjemme inden hun skal afsted i morgen tidlig... Hun vågnede lige kort lidt i 6 i morges mens farmand var ved at gøre sig klar til at komme på arbejde... Så faldt hun i søvn igen og vågnede først 10.40 LUKSUS siger jeg bare...
Hun må have været rigtig træt efter igår... 
Lige nu tonser hun rundt i hele lejligheden og leger med hunden... Indtil videre er det gået godt med at høre efter hvad Mor siger... 
I eftermiddag kl. 15.00 kommer talepædagogen og giver os nye udfordringer til os og Julie med snakkeriet..
Det bliver spændende og glæder mig faktisk til hun kommer...
Julie's snakkeri går super godt, selvom det kun er anden gang talepædagogen kommer... 
Ja selvom vi sov længe, er mor her stadig træt og udkørt.. Tror ikke jeg får hende til at sove til middag når hun vågnede så sent...
Anmeld