Hej alle..
Jeg har det simpelthen så skidt med mig selv lige i tiden, og føler mit ringe overskud og ringe selvtillid går ud over min søn 
Jeg synes den ene dag efter den anden går uden jeg får gjordt andet end lige det allermest nødvendige herhjemme, og det meste af tiden sidder jeg foran fjerneren eller foran pc'en 
Jeg kommer ikke så meget ud i den friske luft med min søn, som jeg gerne vil, og synes jeg mangler lidt ideer til hvordan jeg kan aktivere ham bedst muligt ift. hans alder (han er 8 mdr.)
Jeg føler bare at jeg falder dybere og dybere ned i et hul, men føler ikke at jeg psykisk har det skidt, udover mit overskud er lig nul. Jeg bebrejder hele tiden mig selv at jeg ikke har noget overskud, fordi jeg simpelthen ikke kan forstå at man kan have så lidt overskud når man "bare" går hjemme 
Min kæreste siger hele tiden til mig at jeg er verdens bedste mor, og at han synes det jeg gør er mere end fint, og kan jo også se på min søn at han trives godt, og faktisk er forud for hans alder med flere ting, men alligevel føler jeg mig simpelthen som så dårlig en mor 
Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg
Bare ud med lidt følelser tror jeg 
Anmeld