Link til trendsales.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

B&J

Halløjsa..

søger link til folk på trendsales der laver børne tøj selv og dvs flotte ting jeg kan ikke finde dem øv

håber i har en masse super link til en masse lækre hjemme lavet ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

B&J

opper den lige vil virkelig gerne have nogle link

Anmeld

15. juni 2011

FogL

B&J skriver:

Mange tak

Den avancerede søgefunktion - og så "tick" design by me, og den kategori du gerne vil have, og tilføj evt. detaljer :-) 

Men selv tak, jeg prøver bare at få tiden til at gå

Anmeld

15. juni 2011

B&J

ciepige skriver:

Den avancerede søgefunktion - og så "tick" design by me, og den kategori du gerne vil have, og tilføj evt. detaljer :-) 

hvor er du bare en skat... jeg har let og let og let er ved at blive helt grøn i hovede

Anmeld

15. juni 2011

B&J

ciepige skriver:

Ej det kan jeg altså ikke finde ud af nu er jeg godt nok flov

Anmeld

15. juni 2011

FogL

hehe, det skal du ikke være! 

Oppe undersøgefeltet, øverst til venstre, står der "udvidet søgning" (blå tekst). Klik dér.

Når du kommer derind, er der en scroll-bar, som du bare går ned til børn, på.. Jeg trykkede på Drenge 0-1 år og Drenge 2-3 år. (for at vælge flere kategorier, hold CTRL-tasten inde, samtidig med at du vælger :-)).

Derefter vælger du stand - jeg vælger altid "aldrig brugt" - men det kan du gøre som du vil.

Nedenunder, står der: "flere søgekriterier": Der er nogle forskellige ting, man kan vælge.. Flyt den blå "kugle" hen til teksten "Design By Me" :-) 

Så tryk på "søg"

Anmeld

15. juni 2011

B&J

ciepige skriver:

hehe, det skal du ikke være! 

Oppe undersøgefeltet, øverst til venstre, står der "udvidet søgning" (blå tekst). Klik dér.

Når du kommer derind, er der en scroll-bar, som du bare går ned til børn, på.. Jeg trykkede på Drenge 0-1 år og Drenge 2-3 år. (for at vælge flere kategorier, hold CTRL-tasten inde, samtidig med at du vælger :-)).

Derefter vælger du stand - jeg vælger altid "aldrig brugt" - men det kan du gøre som du vil.

Nedenunder, står der: "flere søgekriterier": Der er nogle forskellige ting, man kan vælge.. Flyt den blå "kugle" hen til teksten "Design By Me" :-) 

Så tryk på "søg"

JUBII nu fattede jeg det griner mange mange mange tak

Anmeld

15. juni 2011

FogL

B&J skriver:

JUBII nu fattede jeg det griner mange mange mange tak

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.