Hvad burde du lave lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg burde IKKE sidde her på baby.dk

Jeg burde handle ind, gøre rent, bage kage til sommerfest i børnehaven i morgen, lave frikadeller mv til samme sommerfest og vaske tøj.

Meeeeen baby.dk er bare alletiders overspringshandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Frøken J.

lisbeth2910 skriver:

Jeg burde handle ind, gøre rent, bage kage til sommerfest i børnehaven i morgen, lave frikadeller mv til samme sommerfest og vaske tøj.

KOM IGANG! NU!!!!!!!!!!!!

Jeg sidder og tænker på hvad jeg burde lave, men kommer ikke i tanke om noget.. Jeg har ferie og ikke noget der umiddelbart skal ordnes lige nu og her.. Tror jeg vil læse lidt i en bog og derefter dyrke noget motion på motionscyklen og vores kinect.. Og så skal jeg finde på noget aftensmad. Åh jeg har det hårdt, hva?

Anmeld

15. juni 2011

Thalia

Jeg burde arbejde på den næste deliverable i det EU projekt jeg er tilknyttet. Jeg burde skrive en masse mails til folk og få dem til at sende mig de ting jeg skal bruge. Jeg burde også få skrevet rundt til dagtilbudsbestyrelsen og få planlagt næste møde, og jeg burde i den grad få styr på de sidste detaljer før vi fejrer 4 års fødselsdag i morgen.

Men det må altså lige vente til jeg har drukket min kaffe synes jeg

Anmeld

15. juni 2011

B&J

jeg laver det jeg burde lave

har lige rydet stille og rolig op gået lidt rundt og slapper af igen må jo ikke så mange ting i nu så baby.dk er super

Anmeld

15. juni 2011

MariaJ

Rette eksamener.

Anmeld

15. juni 2011

Camulla

Jeg burde skrive eksamenoplæg til min afsluttende eksamen på tirsdag... Men det er så meget hyggeligere herinde! Men det får jeg jo egentlig masser af tid til at hygge mig med, når jeg er færdig med min uddannelse om en uge

Anmeld

15. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Næsten det samme som dig Jeg skal lave indkøbsseddel, handle ind og igang med projekt bryllupskage til på lørdag. Så jeg har faktisk ret travlt

Kom Lisbeth, så går vi igang

Anmeld

15. juni 2011

Bshizzle

Jeg laver det jeg burde lave.. Nemlig at slappe af.
.. Jeg er rigtig dårlig til at slappe af..
Og for en gangs skyld var det kæresten der kørte drengen i Børnehave idag.. så.. jeg går stadig her hjemme i nattøjet..

Senere står den på oprydning og en opvask.. oooog vasketøjet som jeg næsten er kommet i bund med.  

Anmeld

15. juni 2011

linemus

1 2 3 NU!!!

Anmeld

15. juni 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her er vaskemaskine og opvaskemaskine i gang, burde rode lidt op, men føler ikke lige motivationen er der lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.