jer der arbejder som social og sunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2008

trolden

Hvordan ser jeres plan ud i julen og nytår??
jeg har imod sat mine kollogeren, som har flere dag fri i julen og nytår kun fået fri 25 og 30 dec. skal arbejde resten af tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

fam.4xc

jeg har meldt mig til dagvagt den 24 og 25.... på mit arbejde skal vi selv sørge for at fylde helligedagene ud og skal ha 2 dage hver i julen....

Anmeld

30. november 2008

trolden

hvad skal i så til nytår??

jeg er heldig at have 24 og 26 samt 31 og1.. andre jeg arbejder med har fået a1, fo og fe dage bare ikke jeg

Anmeld

30. november 2008

trolden

jeg spør fordi jeg ikke ved hvor meget man skal arbejde i julen og nytår, og jeg syntes jo at det er lidt forkert at jeg skal arbejde både julen og nytår hvor andre kan få fri

Anmeld

30. november 2008

fam.4xc

jamen hos os har man sku skrive sig på 2 dage imellem den 24 dec-2 januar - så vi hjælpes om at dække helligdagene....

Jeg har fri fra 18 dec-24 dec... men det er blot pga turmus dage via en weekend vagt byt... så skal jeg afsted 24 & 25, har fri den 26, arbejder 27 & 28 og holder vist fri til 2 januar - men det er igen fordi jeg gar turnus og arbejder 30 timer så jeg har altid en fridag om ugen, der er ingen FE, FO eller A1 dage indblandet....

Anmeld

30. november 2008

trolden

det lyder meget mere fornuftige end mit er du meget inde i de regler hvordan man arbejder?

Anmeld

1. december 2008

fam.4xc

overhovedet ik.... og tror muligvis ik der er regler, men at man planlægger sig ud af det på arbejds pladsen... vi skal igennemsnit ta 6 helligedage om året...

Men husk du optjerner jo både A1, får lidt mere i tillæg og optjerner desuden også en FO dag hver gang du arbejder helligdag...

Anmeld

1. december 2008

Vibeke Henriksen

Hej Trolden.
Jeg er også sosu-hjælper.
På mit arbejde skal vi også selv skrive os på listen til jul og nytår.
Og jeg har derfor valgt at arbejde dagvagter d. 24,26,27,28. D.27+28 er weekendvagt
Og holder fri d. 25( turnus fri) Og mandag d.29 er turnus fri og fri d.30,31,1,og 2. januar.
Det blev måske lidt rodet.
Men håber at du kan finde hoved og hale i mit indlæg.
Knus

Anmeld

1. december 2008

petersmor

Hej.
Jeg har blandede vagter, skal derfor være med til at dække aftenvagter i julen... Sidste år havde jeg fri både juleaften og nytårsaften... I år skal jeg arbejde 15-23 d. 24 og 25 men har fri nytårsaften....Næste år skal jeg så arbejde 15-23 nytårsaften....Dagvagterne skal selv skrive sig på i julen og nytåret.
Vi som har aftenvagter har selv været med til at lave turnus ordning.....
Det blev da noget af en smøre

Hanne

Anmeld

1. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Min arbejdsplan hedder:
arbejde 22+23 dec
fri 24(FO)+25
arbejde 26+27+28+29
fri 30
arbejde 31+1
fri 2(A1)+3+4+5+6(FO) jan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.