Arbejde osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

jlp90

Hej.

Jeg har brug for luft så nu vil jeg fortælle lidt om hvad der sker i mit liv.
Lærke er lige blevet et år og vi fejrede dagen med 40 i feber pga. 3 kindtænder, der syntes de skulle komme samtidig. Mit arbejde har lavet fejl i min barselplan, så de sidste 6 uger af min barsel får jeg ingen penge Dette betyder at nu er alle feriepenge for det næste år brugt på alm. ting i stedet for ferie, samt at det så er min mand der skulle kører Lærke ind i vuggestuen. Det kunne han, da han var arbejdsløs og først skulle starte med at arbejde offshore den 24 juni. Det blev så ændret til den 21 juni også skulle det han være afsted i 21 dage første gang ellers hedder vagterne 14 dage ude og 14 dage hjemme. I fredags ringede de så også sagde at projektet var alt for langt bagud og han derfor ikke skulle derud den 21 juni alligevel, men at han kunne starte på job i går tirsdag. Dette betyder at det nu er mig der skal balancere arbejde, indkørsel i vuggestue, pasning mens jeg er på arbejde osv. Lærke skulle faktisk have været kørt ind i sidste uge, men blev det ikke pga. tænderne der gav feber. Puha, jeg syntes ikke rigtig det kører på skinner...
Knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Bshizzle

Jeg ville ikke forlade din tråd uden at sende dig en krammer..
Livet kan være rigtig hårdt.. men man må aldrig give slip.
Tænk positivt.. og se tiden an, for bedre skal den nok blive for dig/jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.