Kære dagbog,
Idag var jeg til babysvømning med lille Clara og det gik super fint. Hun er en værre lille vandhund som kejtede rundt i vandet og det skulle bestemt også smages på. Efter svømning tog hun en lur på 30 min og så så jeg mit snit til lige at tage en tur i fields og gå på lidt shopping.. Men nej det var bestemt ikke det som Clara gad, hun græd og græd uafbrudt og det eneste hun ville var at hænge på skulderen hvilket ikke er så praktisk når man også har barnevogn med og står i en slængende metro. Da vi så endelig kom hjem efter uafbrudt gråd og tårer, gik hun ud som et lys. har egentlig mest lyst til at tude da jeg ser min hund Donna har haft fat i min makeup taske og ødelagt diverse Dior , Kiko & nilens jord. Vores eller dyre hvide sofa var smurt ind i flydende eyeliner, blå øjenskygge, tis, lort og rød rosa . Resterne fra mit spejl og Nilens jord lå udover hele gulvet som i et kæmpe abstrakt maleri. Pludselig vågner Clara igen og jeg kan fortælle at hun absolut stadig ikke var helt tilfreds med situationen. Årrh var ved at blive sindssyg. Ringede derfor til Rasmus og sagde jeg simpelthen var ved at gå ned med stress nu.. Nå han kommer hjem kort efter , rydder op over det hele, smider mig i bad, ligger den nu tilfredse Clara i søvn i barnevognen. Jeg træder ud af badet og går ind i stuen og kommer så derefter ud til en stor buket blomster og en lille æske.
Jeg spørger "hvad er det?"
Rasmus siger så "Ikke noget".
Mig "Ej skat, hvad er det"
Ham "Jamen så kig dog"
Åbner den og der ligger de fineste ringe, hvorefter Rasmus spørger "Vil du gifte dig med mig?"
Kære Rasmus, min nu skønne mand.
Det her fortælling siger alt, hvad der er at sige om dig. Du er faktisk som prinsen på den hvide hest som kommer og redder prinsessen når hun har allermest brug for det. Hver eneste gang jeg roder mig ud i en skidt situation (og ja de forekommer en sjælden gang imellem
) kommer du og hiver mig op som ingen andre kunne gøre det. Du er stabil, ærlig og altid til at stole på ( med undtagelse af hvor mange penge du har brugt på mit dankort på online playstations 2 spil) men det er nogle sjældne egenskaber som kun ganske få mennesker har. Det skal du være stolt af, for det er jeg. Jeg havde aldrig regnet med at stå her i dag som 21 årig og kalde mig selv for kone og mor. Jeg havde planer for fremtiden som bestemt ikke indebar en mand. Jeg skulle gøre karrierer til jeg var 40 og derefter kunne jeg måske overveje at adopterer en kineser eller 2 som singlemor med au pair. Men sådan skulle det ikke gå, for jeg mødte dig. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg har været en meget vild pige med fart på livet og andre ting, men du har lært mig at leve i nuet og vist mig en ro som jeg aldrig ville kunne finde uden dig.
Jeg elsker dig Rasmus! Tak fordi du er den som du er.
Til sidst vil jeg også gerne have lov at sige tak til vores skønne familier og venner. For jeres støtte og opbakning til vores forhold har været enormt og fantastisk. Og et særlig tak til Rasmus forældre for at I tog den møghund Donna til jer J hehe
Skål på kærlighed
Hvad synes i? 
Anmeld