Gave når han skal være storebror, men hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

NLME<3

Hey alle i skønne damer

Vores søn skal være storebror om en 20 ugers tid, og så har vi tænkt os og købe en gave til ham. men hvad? jeg er sat til 3 uger inden hans 2 års fødselsdag, og han har fødselsdag 3 uger inden jul så det bliver en kæmpe gavebod i den tid, men vi vil gerne give ham et eller andet specielt, og alligevel noget han kan lege med??? han elsker lego, og vi havde overvejet at købe lego hospitalet til ham, så vi alle fire kunne bygge sammen, men jeg tror han får så meget lego på de andre to dage, det det måske bliver noget der bliver lidt glemt??? håber i har nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Bshizzle

Lege hospital lyder da som en fin ide..
Store ting som dette kan man jo bygge videre på.
.. Racerbaner ( hvis han er til dette ), Trehjuler/Cykel, Sjove biler der kan larme, TROMMESÆT ....

Vi går selv med ideen om at finde på en god gave til min ældste søn, så han har noget han virkelig kan hygge med den første tid når den lille er kommet til verden..

Anmeld

15. juni 2011

NLME<3

Bshizzle skriver:

Lege hospital lyder da som en fin ide..
Store ting som dette kan man jo bygge videre på.
.. Racerbaner ( hvis han er til dette ), Trehjuler/Cykel, Sjove biler der kan larme, TROMMESÆT ....

Vi går selv med ideen om at finde på en god gave til min ældste søn, så han har noget han virkelig kan hygge med den første tid når den lille er kommet til verden..

hehe ja trommesæt det vil helt sikkert falde i god jord hos ham, meeeen tror lige vi venter et år med det for vores skyld måske han er lidt for lille til racerbane, men det er skrevet på listen til ønsker til jul ( vi er allerede begyndt og skrive ønsker ned til det, da han har fødselsdag så tæt på jul, så skal vi helst have ønsker der kan bruges hele året ) men han ELSKER biler, så det var måske en mulighed

tusind tak for svaret

Anmeld

15. juni 2011

Bshizzle

louieibsen skriver:

hehe ja trommesæt det vil helt sikkert falde i god jord hos ham, meeeen tror lige vi venter et år med det for vores skyld måske han er lidt for lille til racerbane, men det er skrevet på listen til ønsker til jul ( vi er allerede begyndt og skrive ønsker ned til det, da han har fødselsdag så tæt på jul, så skal vi helst have ønsker der kan bruges hele året ) men han ELSKER biler, så det var måske en mulighed

tusind tak for svaret

Tager den lige op igen..

Kender alt for godt det med børn tæt på Julen..
Har selv en dreng som har d. 2 Dec.. ..
Så her er ønskerne osse tænkt læææææge før.

Anmeld

15. juni 2011

JonTri

Min mand tog vores dreng med i legekæden, hvor han måtte vælge (næsten) frit... han valgte en lego duplo bus

Anmeld

29. august 2011

NLME<3

JonTri skriver:

Min mand tog vores dreng med i legekæden, hvor han måtte vælge (næsten) frit... han valgte en lego duplo bus

hvor gammel var din søn? synes det er en super ide, men ved ikke om han kan forstå, han kun må få en ting, og om han ville kunne vælge?

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Vi har lego på lager og bruder lastbiler, Nicklas bliver jo storbror inde for 4 uger.

Lego er også et kæmpe hit her især togbanen har han leget rigtig meget med siden jul hvor han fik det.

De stor lastbiler og traktor fra bruder er også bare et mega hit og vi købte et kæmpe lager til ham da de hvade nogle af dem i bilka til 200 kr der købte vi også ekstrem meget lega da de hvade 40%

Men syntes da hospitalet lydet som en rigtig god gave.

Anmeld

29. august 2011

MetteT

Ved godt det måske lyder flad... Men vi købte puslespil til Kathrine (hun var 2 år og 3 mdr) Det var noget vi ku lave sammen selvom jeg sad og ammede... Et super hit!!! Men Kathrine er også meget glad for og dygtig til puslespil..

Knus Mette

Anmeld

29. august 2011

Balinus

Sansegynge - den er vidunderlig, lige midt i stuen....

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40099198

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.