Jer der har haft piercing i tungen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

lisesp83

Hej piger

Jeg har idag ondt i tungen, det gør ondt når jeg spiser, eller ryger. Og det er 4 år siden jeg tog min piercing ud. Men kan det skyldes, at man har haft en piercing? Fik jo lavet 2 i tungen dengang.

Andre der oplever dette?

Jeg har nemlig prøvet det et par gange før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Happiness

lisesp83 skriver:

Hej piger

Jeg har idag ondt i tungen, det gør ondt når jeg spiser, eller ryger. Og det er 4 år siden jeg tog min piercing ud. Men kan det skyldes, at man har haft en piercing? Fik jo lavet 2 i tungen dengang.

Andre der oplever dette?

Det havde jeg den første måned eller 2. Men har ikke haft noget siden. En god ide kan være mundskyld, så der ikke sætter sig noget skidt i hullet.

Anmeld

15. juni 2011

Joko

når  jeg har haft min piercing ude kan jeg godt have lidt ondt i tungen. Men det for jeg også når jeg spiser bestemt mad sosåm ananas.

Kan være noget du har spist.

Håber det går over

Anmeld

15. juni 2011

jeansmummie

Ja jeg får det engang i mellem af annanas og chili

Anmeld

15. juni 2011

Panda73

Jeg pillede min ud for omkring 4 år siden pga den trykkede på nerverne under tungen og det gjorde monster ondt. Har ikke haft problemer siden.

Anmeld

15. juni 2011

L.J.L

lisesp83 skriver:

Hej piger

Andre der oplever dette?

Hmm, hvis det er 4 år siden du tog dem ud, burde hullerne være vokset sammen nu, og der burde derfor ikke kunne gå betændelse i det. Kan det være noget andet evt? Jeg oplever nogle gange at få sådan nogle små blærer på tungen, sikkert af noget jeg har spist, og det gør skide ondt.

Jeg havde selv 2 i tungen, men har aldrig oplevet efterflg at have ondt pga de gamle piercinger..

Anmeld

15. juni 2011

lisesp83

Det er gået over nu.

Men nej, det er ikke pga noget jeg har spist. Men hvis jeg trak tungen til mig ( håber i forstår), så gjorde det ondt..

Jeg har oplevet det nogle gange, efter piercingerne er ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.