lidt hjælp, be om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Isabels-mor

Hejsa alle i kloge damer..

Jeg har bruge for jeres hjælp.

Jeg har nu i ca 4 dage gået med kvalme, svimmelhed når jeg rejser mig eller bar går og konstant træt.
Jeg tror ikke jeg er gravid, tog en test for ca 1 månede siden som var negativ. Ved godt meget kan ske på en månede, men tror ikke jeg er gravid.

Nogle der har en ide hvad det kan være?
Skal lige sige jeg for massere a vand og spise når jeg kan for kvalmen

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Nalle

Jeg har haft det nøjagtig på samme måde den sidste uge, og aner ikke hvad det er

Anmeld

15. juni 2011

Isabels-mor

Nalle skriver:

Jeg har haft det nøjagtig på samme måde den sidste uge, og aner ikke hvad det er

Det er virkelig surt, for føler bar ikke jeg orker noget som helst. og der skal ikke meget til før jeg ryger op i det røde felt

Anmeld

15. juni 2011

Nalle

Mandal skriver:

Det er virkelig surt, for føler bar ikke jeg orker noget som helst. og der skal ikke meget til før jeg ryger op i det røde felt

Præcis det samme her.

Tænkte først jeg havde bihulebetændelse,  men så skal det også gøre ondt i ens øjne når man kigger på af, og ud i solen.

Anmeld

15. juni 2011

Isabels-mor

Nalle skriver:

Præcis det samme her.

Tænkte først jeg havde bihulebetændelse,  men så skal det også gøre ondt i ens øjne når man kigger på af, og ud i solen.

Jeg tænkte influenza, men har ikke feber og kaster ikke op. Men skal heldigvis ind til læge her om 14 dage, så hvis jeg stadigvæk har det sådan skal jeg lige hører.

Anmeld

15. juni 2011

Sabine...!

jeg tænker virus på balance naven...

det havde jeg da jeg var gravid med Fraya... det er yderst ubehageligt... :/

det kan også være jern mangel...

Anmeld

15. juni 2011

Nalle

Mandal skriver:

Jeg tænkte influenza, men har ikke feber og kaster ikke op. Men skal heldigvis ind til læge her om 14 dage, så hvis jeg stadigvæk har det sådan skal jeg lige hører.

Håber også snart jeg finder ud af hvad det er /:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.