Så skete det alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Ha ha, ja os herinde er vist tit de første til at få det at vide

Har du tænkt på hvordan du vil fortælle din kæreste det? Eller er du bare helt rundt på gulvet?

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu, men kan godt mærke det lige så sstille tager af - er bare babyfniller, tror jeg!

Han får det af vide som det kommer, har lagt en test på badeværelset og skal snart ned på apoteket og købe mindt en mere, for at være sikker! Så må det blive noget med, at jeg lige har en "overraskelse" og holder ham for øjnene Haha  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Ha ha, ja os herinde er vist tit de første til at få det at vide

Har du tænkt på hvordan du vil fortælle din kæreste det? Eller er du bare helt rundt på gulvet?

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu, men kan godt mærke det lige så sstille tager af - er bare babyfniller, tror jeg!

Han får det af vide som det kommer, har lagt en test på badeværelset og skal snart ned på apoteket og købe mindt en mere, for at være sikker! Så må det blive noget med, at jeg lige har en "overraskelse" og holder ham for øjnene Haha  

Anmeld

15. juni 2011

JulieAlex89

Stort Tillykke

Anmeld

15. juni 2011

B&J

Stort tillykke med den lille spir inde i maven

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Tillykke til dig.

Det er altid så dejligt at høre, når det lykkedes

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Så er det ved at bundfælde sig

Du vil sikkert føle at dagen er eeekstra lang i dag, npr du bare skal vente på at han kommer hjem

Anmeld

15. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Så er det ved at bundfælde sig

Du vil sikkert føle at dagen er eeekstra lang i dag, npr du bare skal vente på at han kommer hjem

Ja, det værste er, at vi snakker sammen i løbet af sådan en dag, jeg VIL bare fortælle ham det face-to-face! 

Men det er godt nok ikke nemt at holde igen. Må vist hellere prøve at få tiden til at gå på en eller anden måde. 5 timer skal jeg holde ud! 

Anmeld

15. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Ja, det værste er, at vi snakker sammen i løbet af sådan en dag, jeg VIL bare fortælle ham det face-to-face! 

Men det er godt nok ikke nemt at holde igen. Må vist hellere prøve at få tiden til at gå på en eller anden måde. 5 timer skal jeg holde ud! 

Ja, det er svært at skjule det i stemmen, men jeg ville også sige det direkte, og se hans reaktion Så du må pænt vente

Anmeld

15. juni 2011

musse1

stort tillykke, hvor er det dog dejligt

Anmeld

15. juni 2011

FogL

Tusind tak allesammen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.