Må jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Caroline86

Dot D skriver:

Jamen det er du jo også

Held og lykke med opgaven, den klare du garanteret flot

tak, jeg er skide nervøs!

opgaven er afleveret men jeg skal til en times mundtlig eksamen på fredag og jeg vil gerne tage fusen på dem ved at "go the extra mile"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

opgaven er afleveret men jeg skal til en times mundtlig eksamen på fredag og jeg vil gerne tage fusen på dem ved at "go the extra mile"

Du kommer til at sparke SÅ meget røv til den eksamen smukke.. det skal du slet ikke være i tvivl om.. De bliver blæst 14 dage ind i næste mdr..

Anmeld

14. juni 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Du kommer til at sparke SÅ meget røv til den eksamen smukke.. det skal du slet ikke være i tvivl om.. De bliver blæst 14 dage ind i næste mdr..

Anmeld

15. juni 2011

Dot D

Caroline86 skriver:

Jeg er sikker på, at du nok skal klare det

Jeg skal nok  for dig

Anmeld

15. juni 2011

Sabsy

Jeg har desværre ikke fået den kreative side - men vil lige oppe den for dig og ønske dig al held og lykke

Anmeld

15. juni 2011

Polkaprik

Du må da gerne bruge mine hvis de duer

De er her

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/search/label/Bryllupskager

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

Polkaprik skriver:

Du må da gerne bruge mine hvis de duer

De er her

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/search/label/Bryllupskager

du kan bande på at de dur!!!

Anmeld

15. juni 2011

tioyv

Caroline86 skriver:

Få lov til at bruge nogle billeder af Jeres SMUKKE bryllupskager til min præsentation på fredag? Jeg skal til min afsluttende opgave på studiet og har, som bekendt, valgt en bryllupsarrangør som tema

Det ville være vidunderligt at kunne vise nogle af Jeres fantastiske kager frem, men jeg vil ikke gøre det uden at spørge om lov

knus Caroline

har kun lavet en bryllupskage endnu  men den må du da gerbe vise frem hvis du kan bruge den

Anmeld

15. juni 2011

tioyv

Caroline86 skriver:

Få lov til at bruge nogle billeder af Jeres SMUKKE bryllupskager til min præsentation på fredag? Jeg skal til min afsluttende opgave på studiet og har, som bekendt, valgt en bryllupsarrangør som tema

Det ville være vidunderligt at kunne vise nogle af Jeres fantastiske kager frem, men jeg vil ikke gøre det uden at spørge om lov

knus Caroline

har kun lavet en bryllupskage endnu  men den må du da gerbe vise frem hvis du kan bruge den

Anmeld

15. juni 2011

muzen

du må også gerne bruge mine hvis de er dem du søgte :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.