Hvad gør I når barnet er træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mit spørgsmål er, hvad i gør når jeres barn er træt. Ligger i det bare ind, eller sidder i med det til det er faldet i søvn.

har en datter på 2mdr, som godt kan ligge og kigge i op til 3 kvarter i sin seng, før hun falder i søvn. Hun er tydeligvis træt. Hvis jeg sidder med hende, falder hun i søvn, vågner, falder i søvn, vågner osv.

Synes i det er forkert at lade hende ligge? Hun brokker sig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, slet ikke - så længe, at hun ikke er ked af det

Anmeld

14. juni 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Mit spørgsmål er, hvad i gør når jeres barn er træt. Ligger i det bare ind, eller sidder i med det til det er faldet i søvn.

har en datter på 2mdr, som godt kan ligge og kigge i op til 3 kvarter i sin seng, før hun falder i søvn. Hun er tydeligvis træt. Hvis jeg sidder med hende, falder hun i søvn, vågner, falder i søvn, vågner osv.

nej da, tværtimod. Hvis du vænner hende til at du er der når hun falder i søvn vil hun undre sig over hvor du er når hun vågner igen og sikkert begynde at græde.

Anmeld

14. juni 2011

Nessie

Næ, hvis hun hygger sig med at ligge der, så lad hende da endelig ligge og falde i søvn stille og roligt

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det var rart at høre at det ikke er helt forkert.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Overhovedet ikke... Du kan sagtens ligge hende ind uden at have dårlig samvittighed... Noget andet hvis hun lå og skreg... 

Anmeld

15. juni 2011

mortil4dejligepiger

Anonym skriver:

På ingen måde. Nyd at hun kan ligge og kigge og hygge sig og så selv falde i søvn. Ville ØNSKE det var min datter, der kunne det! Vi har kæmpe problemer med søvnen herhjemme .

Anmeld

15. juni 2011

signe.

Anonym skriver:

Hasse er altid bare blevvet lagt ind,, så ligger han sommetider og slapper lidt af og nusser med sin "nusseklud", inden han falder i søvn.. dog herefter han har været syg med opkast er han blevet ret mor gal hen mod aftenstid, så lige pt falder han i søvn i min arm(tager cirka 15 min) og så lægger jeg ham ind i sin egen seng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.