Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: Jeg tror de skal sidde for enden af et bord eller sådan noget. Så kunne man jo godt stille nogen kakaoer eller sådan noget til dem
Jeg tror de skal sidde for enden af et bord eller sådan noget. Så kunne man jo godt stille nogen kakaoer eller sådan noget til dem
Ja, det ville jeg nok gøre Ih, bare det var mig der skulle holde brunch og dåb.. Elsker sådan noget. At planlægge, arrangere, dække op og sådan..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juice, kaffe, the, isvand, øl og sodavand.
Angående velkomstdrinks er Verdi med et frosen jordbær et hit herhjemme og til børnene et glas appelsinjuice med en sjat rødsodavand og et frosen jordbær i.
IsabellaCiinea skriver: Velkomstdrink kunne være halv cider halv hvidvin og så med frosne bær i som isterninger. Og så kan I lave nogen uden det HELT vilde alkohol, bare med cider og frosne bær (jordbær tænker jeg...) Det er altså bare lækkert...
Velkomstdrink kunne være halv cider halv hvidvin og så med frosne bær i som isterninger. Og så kan I lave nogen uden det HELT vilde alkohol, bare med cider og frosne bær (jordbær tænker jeg...)
Det er altså bare lækkert...
Årh, SUPER god ide med bær som isterninger. Passer virkelig super til brunch
camillakrath skriver: Årh, SUPER god ide med bær som isterninger. Passer virkelig super til brunch
Fik det til min Konfi engang i sin tid, og folk var vilde med det ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128