Der er så meget snak om det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

KamillaT

Fenja09 skriver:

Kommer helt an på, hvad der menes når der siges at "jorden går under" - tror ikke på at jorden forsvinder med et brag og bang så er der kun atomer tilbage i universet. Tror at jorden sørger for at gøre noget inden det skulle ske og er sikker på at den nok skal få "ryddet op" og ud en dag - men med naturen dvs som de istider vi har haft.

Andet tror jeg ikke på.

/Fenja

tror du der kommer istid igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

KamillaT

SussieThyssen skriver:

Jo engang når solen er ved at brænde ud eller der tilfældigvis skulle komme en komet eller andet forbi, som måske er tilstrækkelig stor.

Men ellers ikke nej.

Jorden har eksisteret så længe i en fin ballance med de andre planeter og solen...så hvorfor i alverden skulle der dog ske noget den 22. oktober eller december eller hvornår det nu er, de snakker om.

Se nu bare alle de stakkels mennesker der hoppede på ham amerikanerens dommedagsprofeti.
Første gang han kom med det, sagde han det ville ske i '97...upps det var en regnefej..det skulle så være være den 21 maj i år...uuuppsss..det var atter en regnefejl..og nu siger han, at det vil ske i oktober 
De mennesker, der tror på det, har efter min videnskabelige mening, lidt for livlig en fantasi...ikke ondt ment..men helt ærligt...ingen kan forudsige noget som helst om hvad der vil ske hvornår.

Jorden skal nok bestå i laaaaang tid endnu

tak for det gode svar.

jeg håber jorden er til maaaange år endnu. men jeg er sådan en, der ikke ved om jeg tror på noget af alt det der bliver sagt. 

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

KamillaT skriver:

tak for det gode svar.

jeg håber jorden er til maaaange år endnu. men jeg er sådan en, der ikke ved om jeg tror på noget af alt det der bliver sagt. 

Prøv at bruge din logiske sans...så er jeg sikker på at du kan se logikken i, at intet indikerer at det skulle ændre sig de næste mange år.

Ja..vi vil få naturkatastrofer...det er normalt at det kommer med jævne mellemrum på jorden.
Ja, vi vil få vulkanudbrud, oversvømmelser, orkaner, tsunamier, jorskælv, istider, varme perioder, kolde perioder..og ja..de magnetiske poler vil vende....osv osv.
Alt sammen noget som sker on and off.
Hvad der sker hvornår aner vi intet om...men at det vil ske, er en selvfølge...men hvis der var noget større på vej...så ville forskerne allerede vide det...så dygtige er de dog.
Så træk du bare vejret roligt og nyd livet.

Anmeld

14. juni 2011

KamillaT

SussieThyssen skriver:

Prøv at bruge din logiske sans...så er jeg sikker på at du kan se logikken i, at intet indikerer at det skulle ændre sig de næste mange år.

Ja..vi vil få naturkatastrofer...det er normalt at det kommer med jævne mellemrum på jorden.
Ja, vi vil få vulkanudbrud, oversvømmelser, orkaner, tsunamier, jorskælv, istider, varme perioder, kolde perioder..og ja..de magnetiske poler vil vende....osv osv.
Alt sammen noget som sker on and off.
Hvad der sker hvornår aner vi intet om...men at det vil ske, er en selvfølge...men hvis der var noget større på vej...så ville forskerne allerede vide det...så dygtige er de dog.
Så træk du bare vejret roligt og nyd livet.

Tak for dit svar. det giver god mening.

Anmeld

14. juni 2011

Fenja09

KamillaT skriver:

Det ved jeg ikke, men tror i hvert fald ikke på at der er nogen mennesker, uanset hvem, der kan forudse jordens undergang - hvorfor skulle der være mennesker der kan sætte en eksakt dato på, hvornår det sker? Og hvad er grunden til det?  

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

KamillaT skriver:

Det er ikke noget man behøver at tro på..for det gør der...på et eller andet tidspunkt

Vi er inde i det man kalder en mellemistid i en lang række af istider..hvornår den næste kommer?? tjaaa..måske om en 25-30 000 år.
Mellemistiderne varierer af længde ligesom selve istiderne gør.
Det er en del af jordens cyklus..så også det er altså også helt normalt.

Anmeld

15. juni 2011

Wimmie

KamillaT skriver:

Ja, altså at Jorden går under 

Det sidste jeg hørte var at den går under den 21 Oktober men også i December 2011 

Hvad tror i? Forklar gerne 

Jeg vælger ikke at tro på noget og ikke at bekymre mig om jordens undergang

Dog tror jeg på at jorden holder en del længere hvis vi passer godt på den - så min religion går ud på at bevare jorden fin og grøn - mere vindmølleenergi og mindre forurening tak

Anmeld

15. juni 2011

MaliksMor

Haha

- nej, jeg tror ikke på det. jorden går under engang hver 2. månede ifølge en masse mennesker

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Der er jo kun en der kan forudse sådan noget, hvert fald hvad jeg har forstået og det er Gud.. 

Anmeld

15. juni 2011

Frk Mig

Har læst et eller andet sted at der er en der har regnet ud at jorden går under om 10 milliarder år .. Så jeg bekymre mig ikk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.