Brystforstørrende operation.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.912 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Tina2

Nogle der har fået lavet det og vil fortælle lidt om det? Gode/dårlige oplevelser? Hvor? Pris? Størrelse? Antal ml? Tilfreds/utilfreds?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

PernilleogDennis

jeg kan da godt fortælle om min operation..

jeg fik 350 ml i over musklen, i århus, og jeg er yderst tilfreds med resultatet. de kostede dengang 29.000 for ca 3 år siden.

Anmeld

14. juni 2011

Tina2

PernilleogDennis skriver:

jeg kan da godt fortælle om min operation..

jeg fik 350 ml i over musklen, i århus, og jeg er yderst tilfreds med resultatet. de kostede dengang 29.000 for ca 3 år siden.

Hvorfor over musklen? Er det ikke mest "normalt" at få lagt under?

Anmeld

14. juni 2011

nvm

Nogle der har fået lavet det og vil fortælle lidt om det? Gode/dårlige oplevelser? Hvor? Pris? Størrelse? Antal ml? Tilfreds/utilfreds?

jeg vil da også gerne fortælle, jeg fik lavet mine for snart 2 år siden, på privat hospitalet Nygart i kbh. super lækkert sted med søde mennesker, rent og fint...

jeg havde ville ha større bryster siden jeg var 15, så endelig som 23 årig sagde banken JA og jeg var lykkelig, så inden for en mdr var der bestilt tid osv.

jeg fik lagt 325ml i i midium profil, hvilket jeg fortryder, ville gerne ha haft omkring 450-500 high profil.men det må blive næste gang. udover str er jeg hel tilfreds, det er silikone jeg har fået lagt i, jeg har fået dem i igennem under brystet, og man kan dårlig se aret

det eneste jeg fortryder er at jeg ikke valgte en større str, ellers er jeg glad nok for dem.

jeg gik fra dårlig at ku fylde en bh ud til en stor C skål/lille D skål

Anmeld

14. juni 2011

nvm

smerter var der ikke mange af, selvf. ku man mærke det spæændte og gjorde lidt ondt. men jeg var i byen 3 dage efter, så jeg ikke en af dem der synes det gør ondt

Anmeld

14. juni 2011

Tina2

nvm skriver:

jeg vil da også gerne fortælle, jeg fik lavet mine for snart 2 år siden, på privat hospitalet Nygart i kbh. super lækkert sted med søde mennesker, rent og fint...

jeg havde ville ha større bryster siden jeg var 15, så endelig som 23 årig sagde banken JA og jeg var lykkelig, så inden for en mdr var der bestilt tid osv.

jeg fik lagt 325ml i i midium profil, hvilket jeg fortryder, ville gerne ha haft omkring 450-500 high profil.men det må blive næste gang. udover str er jeg hel tilfreds, det er silikone jeg har fået lagt i, jeg har fået dem i igennem under brystet, og man kan dårlig se aret

det eneste jeg fortryder er at jeg ikke valgte en større str, ellers er jeg glad nok for dem.

Medium profile/high profile? Hvad betyder det?

Anmeld

14. juni 2011

PernilleogDennis

Jo det er mest normalt, men da jeg er sportspige valgte jeg at få dem over da jeg derfor kunne træne brystmuskler når jeg var i træningscenter lige efter operationen næsten, Hvis man søger et lidt "unaturligt look" så får man dem også over, jeg fik very high profile, da jeg er så tynd som jeg er og mine bryster var så små,,

Anmeld

14. juni 2011

nvm

Tina2 skriver:

Medium profile/high profile? Hvad betyder det?

Hvilken type implantat skal man vælge?
Hos Nygart Privathospital benytter vi som regel silikone-implantater, da dette giver det bedste kosmetiske resultat. Silikone-implantater forekommer i forskellige former: Anatomiske (dråbeformede), der oftest anvendes til brystrekonstruktioner. Til at forstørre bryster anvendes oftest runde proteser. ”Low profile” og ”Medium profile” giver en pæn og naturlig barm, der ikke stritter og har en lidt bredere basis. De såkaldte ”High profile” implantater stritter mere og har en smallere basis.

Den europæiske producent, Eurosilicone, giver livstidsgaranti i tilfælde af utæthed, kapselskrumpning eller hvis der skulle gå hul på implantaterne. Dækningen omfatter udgiften til nye implantater, men ikke udgifter til selve operationen.
Andre typer implantater kan naturligvis indlægges, f.eks. saltvandsimplantater.

Anmeld

14. juni 2011

Tina2

nvm skriver:

Hvilken type implantat skal man vælge?
Hos Nygart Privathospital benytter vi som regel silikone-implantater, da dette giver det bedste kosmetiske resultat. Silikone-implantater forekommer i forskellige former: Anatomiske (dråbeformede), der oftest anvendes til brystrekonstruktioner. Til at forstørre bryster anvendes oftest runde proteser. ”Low profile” og ”Medium profile” giver en pæn og naturlig barm, der ikke stritter og har en lidt bredere basis. De såkaldte ”High profile” implantater stritter mere og har en smallere basis.

Den europæiske producent, Eurosilicone, giver livstidsgaranti i tilfælde af utæthed, kapselskrumpning eller hvis der skulle gå hul på implantaterne. Dækningen omfatter udgiften til nye implantater, men ikke udgifter til selve operationen.
Andre typer implantater kan naturligvis indlægges, f.eks. saltvandsimplantater.

Så blev jeg lidt klogere der, tak

Anmeld

15. juni 2011

princessmalou

nvm skriver:

hvorfor sagde banken ikke ja før du blev 23 `? :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.