Julegaveønsker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2008

M&F&C

Jeg er helt på den ..... ved ikke hvad Frederikke ønsker sig i julegave. Hun er 4 mdr gammel når vi kommer til juleaften. Men ved næsten ikke hvad jeg skal ønske mig til hende?
Nogen der har erfarring med noget godt legetøj til den alder? Eller bare andre gode ting at ønske sig? Har lidt få ting på hendes liste..

Håber i sidder med nogen gode idéer, for jeg gør ikke

Malene med Frederikke 210808

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

A.

det var faktisk nogen som har også lavet sådan indlæg men kan ikke finde den nu..ja men fx.
  • udviklingslegetøj
  • tøj
  • sengetøj
  • gave kort til baby sam,kære børn,toys"r" us
  • sengetøj
  • bøger

Anmeld

30. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvad med en gåvogn?
Det fik vores datter til sin første jul hvor hun var 6 måneder.

Ellers:

Tøj
Højstol
Bøger

... var hvad jeg lige kunne komme i tanke om

Anmeld

30. november 2008

amc80

hejså

her har vi sagt tl folk at hun ønsker sige peng til hende opspare så få de konti nummer og ætte måsk 25 kr eller hvad de har lysrt til!
Da vi kke synde hun mangel noget og hvis hun gøre det købe vi det!
og hun er da 9 månder!

med venlig hilsen
annemette

Anmeld

30. november 2008

Balderson

Hvad med at ønske dig pratiske ting, som i mangler eller får brug for senere hen...

Min søn er også 4 mdr. til jul og vi har bestemt at ønske os ting som vi får brug for senere hen.. Dit barn er jo total ligeglad med hvad det får i år.. Næste år er det noget sjovere...

Vi har som eks. skrevet regnslag til klapvogn, Bumbo stol, Juniorsengetøj, Regntøj (godt at have når de starter i dagplejeren), bord og stole til værelset osv..

Vi har selv købt Fisher Price Little People legetøj til ham i julegave... For lidt legetøj skulle han have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.