isabellamor skriver:
jeg er obs på det... vi er alle 4 (mig, villads morten og obi) blevet vidt af en flåt...
men det er noget med at den skal have siddet i 24 timer før det smitter. i dunno..!
morten har haft borelia før.. så slemt at han blev lam i den ene side af ansigtet og skulle have medicin 6 gange om dagen....
men det er noget med mærket der hvor de har siddet skal være rødt og på størrelse med ca en 5'er før man skal gå i panik....
men det er SATME ikke en fed sygdom... no no no..!!
for at der ikke er noget ved nogle af os... lægen er self informeret om at vi har haft flåter på os... hunde kan også få borelia, så de skal også tjekkes..
det værste med flåter er at man som regel ikke mærke at de bider, og derfor får dem børstet af, med det resultat at hovedet bliver siddende, det er det der tilsyneladende er sket, for lægen fjernede hovedet fra det sted jeg var blevet bidt.
jeg håber ikke for min værste fjende at h*n skal igennem det.
det værste er at jeg pt sidder i eksamensskrivning og skal til min sidste eksamen på torsdag...
og ja bidstedet skal være på str. med en 5 og rødt før der er grund til egentlig panik. mit er så på størrelse med en babyhånd og blå lilla...