Babyhawk Mei tai

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
618 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

LISBETH:-)

Sælger denne verdens bedste bærersele som vi har knus elsket - men som Elina desværre alt alt for hurtigt er vokset ud af

Den kan bruges fra nyfødt til 20 kg og barnet kan sidde foran eller på ryggen.

Selen er god fordi barnet bliver båret i knæhaserne og derfor bliver deres bækken ikke belastet hvilket også betyder at barnet kan sidde i selen i længere tid.

MIN ER DEN PÅ BILLEDE 3 - DE ANDRE BILLEDER ER BLOT FOR AT VISE DEN PÅ.

SÆLGES FOR 500 KR INKL PORTO

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

lisbeth2910 skriver:

Sælger denne verdens bedste bærersele som vi har knus elsket - men som Elina desværre alt alt for hurtigt er vokset ud af

Den kan bruges fra nyfødt til 20 kg og barnet kan sidde foran eller på ryggen.

Selen er god fordi barnet bliver båret i knæhaserne og derfor bliver deres bækken ikke belastet hvilket også betyder at barnet kan sidde i selen i længere tid.

MIN ER DEN PÅ BILLEDE 3 - DE ANDRE BILLEDER ER BLOT FOR AT VISE DEN PÅ.

SÆLGES FOR 500 KR INKL PORTO

Vil så gerne ha sån en til Mille  snakker lige med manden når han kommer hjem fra arbejde om det er sån så vi vil købe den

Anmeld

20. juni 2011

MillesMor111010 skriver:

Vil så gerne ha sån en til Mille  snakker lige med manden når han kommer hjem fra arbejde om det er sån så vi vil købe den

Lyder godt! den er ihvertfald fantastisk og vi har været meget meget glade for den! Også manden som har brugt den en hel del.

Det gode er at den ikke skal spændes ud/ind når forskellige har den på. Den passer alle med det samme!

Anmeld

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

lisbeth2910 skriver:

Lyder godt! den er ihvertfald fantastisk og vi har været meget meget glade for den! Også manden som har brugt den en hel del.

Det gode er at den ikke skal spændes ud/ind når forskellige har den på. Den passer alle med det samme!

Kanon  men kan skrive PB til dig når jeg har snakket med ham  det gør det oss noget nemmere når vi skal på ferie  for det er ikk altid hun lige gider sidde i barnevognen

Anmeld

20. juni 2011

MillesMor111010 skriver:

Kanon  men kan skrive PB til dig når jeg har snakket med ham  det gør det oss noget nemmere når vi skal på ferie  for det er ikk altid hun lige gider sidde i barnevognen

nem og have med - den fylder intet foldet sammen! har orginal posen til den, den kan pakkes sammen i. Den medfølger selvfølgelig!

Anmeld

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

lisbeth2910 skriver:

nem og have med - den fylder intet foldet sammen! har orginal posen til den, den kan pakkes sammen i. Den medfølger selvfølgelig!

super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.