hvor længe faste inden PCO-blodprøver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

baby84

hold kæft livet spiller os et pus. Vores fryseforsøg blev aflyst for 3. gang i sidste uge da jeg ikke blødte efter provera og ikke så ud til at ville det da slimhinde var minimal. Nå men igår fik jeg så alligevel mens og ringede derfor til klinikken med en stærk formodning om at de ville holde ved at vi skulle have pause, men nej..nu prøver vi med østradiol og håber det virker kan næste ikke tro at det vil gå problemfrit efter alt det bøvl, men

Skal have taget PCO-blodprøver i morgen, men kan ikke huske hvor længe man skulle faste og om det både vra vand og mad? håber nogen kan hjælpe..for jeg er allerede tørstig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

ønskebørn74

jeg skulle ikke faste...  ellers har de glemt at sige det....

HELD O LYKKE SØDESTE....!!!!!

Anmeld

14. juni 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

jeg skulle ikke faste...  ellers har de glemt at sige det....

HELD O LYKKE SØDESTE....!!!!!

tak søde..hmm det er underligt. er sikker på at jeg skulle faste men er bare usikker på hvor mange timer det var og om det også var med væske..må hellere lade være selvom jeg er meget tør i munden.

og tillykk med dine vildt flotte æg. det er jo helt vildt..er sikker på at der er bid denne gang

Anmeld

14. juni 2011

AndreasMor84

Jeg sku heller ikke faste.. men mener da at fastereglerne gælder fra midnat. Det gør de i hvert fald ved operation osv. Og dér må man altså gerne drikke lidt vand..

Anmeld

14. juni 2011

Putomanen

Jeg ved ingenting om faste, men hvor er det fantastisk at høre, at I ikke skal på pause!!! Jeg håber inderligt, at det kommer til at gå godt denne gang!

Jeg sender dig i hvertfald en masse tanker...

Anmeld

14. juni 2011

Kay

jeg skal havde taget de blodprøver næste gang jeg har mens. og jeg har ik fået noget af vide om faste... der står heller ik noget i de papire jeg har fået med...

Anmeld

15. juni 2011

baby84

tusind tak allesammen.. glæder mig også til at komme videre og se om vores frysebasser klarer skærene denne gang..

Fandt ud af at Jeg skulle faste fra midnat og måtte ikke drikke kaffe eller andet ud over vand Underligt at der ikke er overensstemmelse, men det er åbenbart ikke så vigtigt. Nu er prøverene taget så det er bare at krydse for et godt svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.