Sidste flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Min datter er også 13 måneder var bare blevet i tvivl, om hun måske er blevet for stor til den...?!

Børn er forskellige! Hvis hun stadig har behov for den så er hun ikke for gammel, hvis det bare er fordi det er nemt fordi hun så falder i søvn, så er hun ved og være for gammel og skal lærer og falde i søvn selv - uden flaske.

Altså min holdning, der findes vel ingen retningslinier!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Åhh det var altså rart at høre, synes bare det er svært at vide hvornår det er tid til at droppe den?!

Der var rigtig mange der synes, at hun var for gammel til, at få den. Men Lina hyggede sig med den og da hun så var blevet 2 år synes jeg, at det var på tide og hun brokkede sig lidt i starten og spurgte efter sin mælk. Hun blev tilbudt vand og nu spørger hun aldrig efter den. Det var helt almindelig mælk hun fik i den.

Hvor gammelt er dit barn?

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Børn er forskellige! Hvis hun stadig har behov for den så er hun ikke for gammel, hvis det bare er fordi det er nemt fordi hun så falder i søvn, så er hun ved og være for gammel og skal lærer og falde i søvn selv - uden flaske.

Altså min holdning, der findes vel ingen retningslinier!

Du har helt ret, tror vi tager kampen når vi kommer til sommerferien, for hun kan jo sagtens falde i søvn om dagen uden, måske det er ved at være tid.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Der var rigtig mange der synes, at hun var for gammel til, at få den. Men Lina hyggede sig med den og da hun så var blevet 2 år synes jeg, at det var på tide og hun brokkede sig lidt i starten og spurgte efter sin mælk. Hun blev tilbudt vand og nu spørger hun aldrig efter den. Det var helt almindelig mælk hun fik i den.

Hvor gammelt er dit barn?

hun er 13 måneder, og har også et par veninder der spørger om det ikke snart er tid. Men blev sådan i tvivl (sådan er det vel med den 1.)  men tror egentlig godt hun kan falde i søvn uden, så måske det er på tide at give det et forsøg.

Anmeld

14. juni 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Du har helt ret, tror vi tager kampen når vi kommer til sommerferien, for hun kan jo sagtens falde i søvn om dagen uden, måske det er ved at være tid.

Vi skal også til og tage kampen op. Men nu får hun MME i flasken og vi har aftalt at hun skal gå over til alm. minimælk og så om 1 måned når vi har ferie så må det stoppe. Hun har også fået mad om natten det stoppede vi med for ca 1 måned siden. Det tog 3 dage med skrig og skrål og så var det det. Håber på det samme med natflaske stop!

Held og lykke

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Vi skal også til og tage kampen op. Men nu får hun MME i flasken og vi har aftalt at hun skal gå over til alm. minimælk og så om 1 måned når vi har ferie så må det stoppe. Hun har også fået mad om natten det stoppede vi med for ca 1 måned siden. Det tog 3 dage med skrig og skrål og så var det det. Håber på det samme med natflaske stop!

Held og lykke

Vores datter får også MME i flaksen om aftenen, men tror lige vi har aftalt at vi går lige fra det til at stoppe helt. Håber det kommer til at gå forholdsvis smerte frit

Held og lykke til dig også

Anmeld

14. juni 2011

Nalle

Begge vores var 9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.