Noah 5 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Lilje82

Puuuha, så blev min Noah 5 mdr. Hvor er den tid dog lige blevet af? Synes jo bare lige at det var i går vi kom hjem fra sygehuset.

Vi skal til 5 mdr. undersøgelse på torsdag og er meget spændt på hvad han måler og vejer nu. Ved 4 mdr. vejde han 8100g og 69cm. (lægen målte ham dog til 71cm)

Og så lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

fif

Lilje82 skriver:

Puuuha, så blev min Noah 5 mdr. Hvor er den tid dog lige blevet af? Synes jo bare lige at det var i går vi kom hjem fra sygehuset.

Vi skal til 5 mdr. undersøgelse på torsdag og er meget spændt på hvad han måler og vejer nu. Ved 4 mdr. vejde han 8100g og 69cm. (lægen målte ham dog til 71cm)

Og så lige et par billeder

Sikke sød han er Er han glad for sin stol?? Vi har nemlig lige bestilt en, så er spændt på hva vores pige siger til den!!

Anmeld

15. juni 2011

Fru.Mäes <3

Finer dreng du har dig

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

fif skriver:

Sikke sød han er Er han glad for sin stol?? Vi har nemlig lige bestilt en, så er spændt på hva vores pige siger til den!!

Vi bruger den ikke så meget, da han har det med at læne sig fremad. Men den er god til hvis jeg skal lave mad og han vil med.

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

FrøkenHedegaard skriver:

Finer dreng du har dig

Anmeld

15. juni 2011

fif

Lilje82 skriver:

Vi bruger den ikke så meget, da han har det med at læne sig fremad. Men den er god til hvis jeg skal lave mad og han vil med.

Ja, det var osse det Vi tænkte at vi ku bruge den til, så man ikk sku bære på hende osv!!

Anmeld

15. juni 2011

Nessie

Hvor er han fin

Og tiden går desværre ikke mindre hurtigt af at de bliver ældre Jeg kan blive helt forskrækket over, at det er mere end halvandet år siden vi så Daniel for første gang

Og jeg er gudmor for min nevø, som bliver 23 i år, og det kan da heller ikke passe, SÅ længe siden er det jo ikke at han blev døbt

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

Nessie skriver:

Hvor er han fin

Og tiden går desværre ikke mindre hurtigt af at de bliver ældre Jeg kan blive helt forskrækket over, at det er mere end halvandet år siden vi så Daniel for første gang

Og jeg er gudmor for min nevø, som bliver 23 i år, og det kan da heller ikke passe, SÅ længe siden er det jo ikke at han blev døbt

Ha ha ja det tror jeg desværre gerne

Inden jeg ser mig om render han vel med piger, roder med biler og flytter hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.