ingen mens og ingen baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Bolette19

hej piger.

jeg har nu ikke haft min mens 12 uger, har været til lægen og er ikke gravid

Jeg stoppede på mine p-piller her for 3 måneder siden, men synes det er lidt overdrevet sååå lang tid min mens ikke har været kommet.. Hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Filippa & Liva

Bolette19 skriver:

hej piger.

jeg har nu ikke haft min mens 12 uger, har været til lægen og er ikke gravid

Jeg stoppede på mine p-piller her for 3 måneder siden, men synes det er lidt overdrevet sååå lang tid min mens ikke har været kommet.. Hjælp!!

Der kan gå op til et halvt år før din mens kommer igen efter et p pille stop, jeg nåede slet ikke at få mens i 4 måneder inden jeg blev gravid.

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

Din cyklus er bare ikke som den plejer, det kan tage op til 6 måneder før din krop har fundet ud af at den ikke er styret af p piller mere : /

Anmeld

14. juni 2011

Bolette19

BigBabyWish skriver:

Der kan gå op til et halvt år før din mens kommer igen efter et p pille stop, jeg nåede slet ikke at få mens i 4 måneder inden jeg blev gravid.

Jamen det er bare vildt irreterende, for mig og min kæreste prøver at få barn, så jeg har ingen anelse om hvornår jeg har ægløsning

Anmeld

14. juni 2011

Filippa & Liva

Bolette19 skriver:

Jamen det er bare vildt irreterende, for mig og min kæreste prøver at få barn, så jeg har ingen anelse om hvornår jeg har ægløsning

Ja, gu er det frustrerende ...

det samme var min mand og jeg ude for inden vi blev gravide, vi sørgede bare for at have sex hveranden dag og det lykkedes os da at blive gravid efter 4 måneders prøven trods manglende mens efter pille stop.

Anmeld

14. juni 2011

Bolette19

BigBabyWish skriver:

Ja, gu er det frustrerende ...

det samme var min mand og jeg ude for inden vi blev gravide, vi sørgede bare for at have sex hveranden dag og det lykkedes os da at blive gravid efter 4 måneders prøven trods manglende mens efter pille stop.

okay så er det jo også bare lige det, om man så pluslig er blevet gravid eller om ens mens bare stadig ikk kommer

Anmeld

14. juni 2011

Filippa & Liva

Bolette19 skriver:

okay så er det jo også bare lige det, om man så pluslig er blevet gravid eller om ens mens bare stadig ikk kommer

Jeg testede ca. hver 14. dag.

Anmeld

14. juni 2011

Bolette19

BigBabyWish skriver:

Jeg testede ca. hver 14. dag.

okay kom ogs lige til at tænke på at jeg har haft min mens én gang efter jeg stoppede på p-pillerne..

Anmeld

14. juni 2011

Filippa & Liva

Bolette19 skriver:

okay kom ogs lige til at tænke på at jeg har haft min mens én gang efter jeg stoppede på p-pillerne..

Jeg fik den lige efter p pille stoppet men ellers ikke ...

Men krydser fingre for at I snart bliver gravide!

Anmeld

14. juni 2011

Bolette19

Taaaaak  det gør jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.