eksamensstress og hormoner = dårlig coctail :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

TrineMine86

puhaa.. sidder og stresser over bachelor eksamen på torsdag, hormonerne raser derud og jeg kan give mig til at tude konstant

har ondt i maven og render på toilet hele tiden, uhh hvor jeg glæder mig til det er overstået..

andre der har det ligeledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Nettemor

TrineMine86 skriver:

puhaa.. sidder og stresser over bachelor eksamen på torsdag, hormonerne raser derud og jeg kan give mig til at tude konstant

har ondt i maven og render på toilet hele tiden, uhh hvor jeg glæder mig til det er overstået..

andre der har det ligeledes?

Du skal nok klare det søde Trine. Du er for SEJ!

Anmeld

14. juni 2011

MinNoah

Jeg er ikke engang gravid.. men skal også snart til eksamen, og har altid dårlig mave nogle uger op til + stress og mindre overskud :-(

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

nettemor skriver:

Du skal nok klare det søde Trine. Du er for SEJ!

Tak Annette, men sådan føler jeg det bare slet slet ikke lige nu  

og tillykke med din flotte eksamen idag, godt gået

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

MinNoah skriver:

Jeg er ikke engang gravid.. men skal også snart til eksamen, og har altid dårlig mave nogle uger op til + stress og mindre overskud :-(

ja det er godt nok noget af en stress faktor for kroppen  lidt dumt man har valgt en uddannelse der lyder på eksamen hver 10ende uge

nu er det heldigvis snart overstået hehe

for din eksamen også

Anmeld

14. juni 2011

Nettemor

TrineMine86 skriver:

Tak Annette, men sådan føler jeg det bare slet slet ikke lige nu  

og tillykke med din flotte eksamen idag, godt gået

1000 tak. det er bare dejligt at det er overstået..

jeg skal nok krydse fingre for dig på torsdag  men tvivler på at det er nødvendigt. Havde jo Rikke som sygeplejeske da vi lå på barselsgangen og er du bare halvt så god som hende(og self er du det ) så styrer du det hele

jeg ved at du bliver en fantatisk sygeplejeske. det virker som om du har fundet din hylde

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

Det er bare IKKE RART når man er så pisse nervøs ! 

- Jeg har selv lige været til eksamen, og mine organer boblede bare indeni af nervøsitet, og når pulsen i forvejen er oppe og det bliver forøget er det ikke rart 

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

nettemor skriver:

1000 tak. det er bare dejligt at det er overstået..

jeg skal nok krydse fingre for dig på torsdag  men tvivler på at det er nødvendigt. Havde jo Rikke som sygeplejeske da vi lå på barselsgangen og er du bare halvt så god som hende(og self er du det ) så styrer du det hele

jeg ved at du bliver en fantatisk sygeplejeske. det virker som om du har fundet din hylde

ja det må det være, glæder mig til det er mig der har det overstået

nåe ja, der har hun været i praktik oppe hehe.. ja men Rikke er skide god både boglig og praktisk, hun scorede jo også et 12 tal til den afsluttende bachelor eksamen, så...

så god er jeg nu ikke, men håber på at bestå, så jeg snart kan komme på barsel

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

Mulleunge skriver:

Det er bare IKKE RART når man er så pisse nervøs ! 

- Jeg har selv lige været til eksamen, og mine organer boblede bare indeni af nervøsitet, og når pulsen i forvejen er oppe og det bliver forøget er det ikke rart 

nej det er ikke sjovt

men det skal jo overståes, så må lige holde den gående 2 dage endnu

tak for støtten og håber din eksamen gik godt forresten

Anmeld

14. juni 2011

Nettemor

TrineMine86 skriver:

ja det må det være, glæder mig til det er mig der har det overstået

nåe ja, der har hun været i praktik oppe hehe.. ja men Rikke er skide god både boglig og praktisk, hun scorede jo også et 12 tal til den afsluttende bachelor eksamen, så...

så god er jeg nu ikke, men håber på at bestå, så jeg snart kan komme på barsel

kan jeg godt forstå det bliver lækkert for dig. så skal du rigtig bygge rede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.